صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پیروزی پر گل آرژانتین بدون مسی برابر عراق
پیروزی پر گل آرژانتین بدون مسی برابر عراق

پیروزی پر گل آرژانتین بدون مسی برابر عراق

تیم ملی فوتبال آرژانتین در نبود ستاره اش به راحتی توانست عراق را در یک بازی دوستانه شکست دهد.

دیدار آرژانتین و عراق

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم ملی فوتبال آرژانتین در یک دیدار دوستانه در عربستان به مصاف تیم ملی فوتبال عراق رفت و با چهار گل پیروز شد.
آرژانتین بدون لیونل مسی در شروع بازی را در اختیار داشت و به دنبال گلزنی بود. با این حال نخستین فرصت بازی به امجد رسید و او نتوانست از این موقعیت بهره ببرد. ضربه بازیکن عراقی به بیرون رفت. در ادامه آلبی سلسته باز هم حمله کرد تا اینکه با سانتر خوب مارکوس آکونیا توپ به لائوتارو مارتینس رسید. او با ضربه سر دروازه عراق را در دقیقه ۱۷ باز کرد. پائولو دیبالا نیز در این نیمه فرصت گلزنی داشت اما دروازه بان حریف اجازه نداد تا بازی دو بر صفر شود. عراق در اواخر نیمه اول نمایش بهتری داشت اما ۴۵ دقیقه نخست با پیروزی یک بر صفر شاگردان لیونل اسکالونی پایان یافت.
آرژانتین در شروع نیمه دوم  چند تغییر در ترکیب خود انجام داد و روبرتو پریرا، ادواردو سالویو و سانتیاگو آسکاسیبار به جای فرانکو واسکس، رودریگو دی پائول و ماکسیمیلیانو متسا وارد زمین شدند. برتری آلبی سلسته در نیمه دوم نیز ادامه داشت و پریرار گل دوم تیمش را در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند. دیبالا یک شوت زیبا به سمت دروازه عراق زد اما باز هم دروازه بان این تیم توپ را دفع کرد. در ادامه جیوانی سیمئونه و فرانکو سروی برای آرژانتین به میدان رفتند. عراق برای دقایقی چند بار حمله کرد اما به نتیجه نرسید. با این حال توپ و میانه میدان در اختیار آلبی سلسته بود. 
سالویو در دقیقه ۸۱ می توانست گل سوم آرژانتین را به ثمر برساند اما ضربه اش با برخورد به مدافع حریف به کرنر رفت. لحظاتی بعد جرمن پتسلا توانست با یک ضربه سر دروازه عراق را باز کند. در دقایق آخر نیز بازی در اختیار شاگردان اسکالونی بود و سروی گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.
آرژانتین در دومین دیدار دوستانه اش در عربستان به مصاف برزیل می رود. دو رقیب قدیمی در حالی برابر هم قرار می گیرند که مسی، ستاره آلبی سلسته در این بازی حضور نخواهد داشت.
انتهای پیام 

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.