صفحه اصلی / استان ها / قم / انهدام ۱۵ باند و کشف ۳ تن مواد مخدر در قم
انهدام ۱۵ باند و کشف ۳ تن مواد مخدر در قم

انهدام ۱۵ باند و کشف ۳ تن مواد مخدر در قم

فرمانده انتظامی استان قم گفت: با تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی، امسال 15 باند قاچاق مواد مخدر در این استان منهدم شد هم‌چنین 3 تن مواد مخدر کشف شد.

امحاء 1700 کیلوگرم مواد مخدر در قم

به گزارش کسب و کار نیوز، «عبدالرضا آقاخانی» عصر دیروز در مراسم امحای یک هزار و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در پارکسوار امیرکبیر در انتهای رودخانه در قم اظهار کرد: دولت در جهت مقابله با مواد مخدر و سوداگران مرگ، عزم خود را جزم کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: یکی از پلیدی‌ها در جامعه مسأله مواد مخدر است و هم‌اکنون مقابله با آن در اولویت آسیب‌ها قرار دارد، امسال ۳ تن مواد مخدر در سطح استان و راه‌های مواصلاتی قم کشف شده که شامل مواد صنعتی، تریاک و حشیش است، هم‌چنین با تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی ۱۵ باند قاچاق مواد مخدر در این استان منهدم شد.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی کشور در مسیر مبارزه با مواد مخدر ۳ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی و انقلاب کرده است و در قم نیز ۱۶ تن به‌واسطه مبارزه با مواد مخدر به فیض شهادت نائل آمدند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: یکی از توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن، گسترش اعتیاد در میان جوانان است، از این‌رو مبارزه با باندهای قاچاق و سرکرده‌های قاچاقچی و خرده‌فروشان را در رأس فعالیت‌ها دراین حوزه قرار داده‌ایم.

آقاخانی تصریح کرد: در این باره ۴۴ درصد افزایش کشفیات و ۱۵ درصد افزایش در برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و ۳۰ درصد افزایش مقابله با معتادان متجاهر داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: امروز از میان مواد کشف شده در قم ۱۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر امحاء شد و امید می‌رود بتوانیم در حوزه پیشگیری بخش زیادی از آسیب‌ها در رابطه با مواد مخدر را نیز کاهش دهیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.