صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / اختصاص۱۰میلیارد تومان به خانه‌های جوان سیستان و بلوچستان
اختصاص۱۰میلیارد تومان به خانه‌های جوان سیستان و بلوچستان

اختصاص۱۰میلیارد تومان به خانه‌های جوان سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان گفت: امسال 10 میلیارد تومان برای این منظور اختصاص یافته است.

خانه جوان

به گزارش کسب و کار نیوز، «غلامرضا مالکی» در نشست ساماندهی امور جوانان استان افزود: این بودجه بر اساس اولویت‌ها در اختیار ورزش و جوانان استان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: میزان سرمایه‌گذاری در امور جوانان در سبد خانوار دیده شده است، اما نگاه فرهنگی و مهمی باید به آن شود.

مالکی گفت: توسعه انسان‌ها از مدارس شکل می‌گیرد، مدارس ابتدایی استان با کمترین هزینه اداره و مدیریت می‌شود در حالی که باید بیشترین توجه به این حوزه باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: برای ایجاد این نگاه فرهنگی باید در کارگروه چند کمیته تخصصی بر اساس نیازهای جوانان تشکیل شود.

مالکی افزود: بر اساس دستور وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان، ۳۵ زمین چمن مصنوعی برای جوانان در نظر گرفته شد که پس از بررسی دکتر نوبخت و تایید وی به استان ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: برای سه پروژه زمین کریت و سالن ۲۵۰۰ نفری و خانه جوان چابهار تأمین اعتبار می‌شود، سال گذشته برای ساخت هر خانه جوان در شهرستان‌های استان ۹۰۰ میلیون تومان در اختیار ورزش و جوانان قرار گرفت که متأسفانه به جای هزینه در این قسمت در حوزه‌های دیگر هزینه شد، امسال هم ۱۰ میلیارد تومان برای این منظور اختصاص یافت که بر اساس اولویت‌ها در اختیار ورزش و جوانان استان قرار می‌گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان هم گفت: جلساتی که برگزار می‌شود باید با حضور همه مدیران عضو کارگروه باشد و در هر جلسه پیشنهادها و راهکارهای جدیدی برای آینده جوانان استان ارائه و از جلسه نتایج خوبی استخراج شود.

سید «دانیال محبی» افزود: در این خطه با وجود این که جوان‌ترین استان کشور است، یکی از علل پائین بودن آمار طلاق صبر، تحمل و استقامت بانوان و دختران این منطقه است، باید از آن‌ها در برابر مشکلات و آسیب‌های اجتماعی مراقبت کرد.

وی یادآور شد: باید از ایده‌های دیگر استان‌ها برای جوانان استفاده کرد، اگر قرار است در آینده سازمان خوب و کارا برای جوانان داشته باشیم، باید در کارگروه جوانان تصمیم‌های خوبی برای آن‌ها گرفته و عملیاتی شود، بنابراین همه مسئولان اجرایی استان موظف هستند با ارائه برنامه‌های مدون و جدید در جلسات آینده شرکت کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.