صفحه اصلی / سرخط خبرها / گام دوم مجلس و دولت بعد از برجامCFTاست

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

گام دوم مجلس و دولت بعد از برجامCFTاست

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تصویب CFT در مجلس گام دوم همکاری دولت و مجلس بعد از تصویب برجام بوده است. برکات پیوستن به این کنوانسیون را با هماهنگی مجلس و دستگاه دیپلماسی خواهیم دید.

غلامرضا انصاری عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران

غلامرضا انصاری با اشاره به تصویب لایحه CFT در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز حاکمیت سازمان‌های بین‌المللی که مورد قبول همه کشورها هم هست، برای زندگی سالم‌تر و حرکت پویاتر در تمام بخش‌ها، روابط و مقررات یکسانی را برای همگرایی و یکنواختی حرکت‌ها و پیشگیری از تخلفات احتمالی کشورها و افرادی که می‌خواهند قوانین اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی را زیر پا بگذارند وضع می‌کنند.

وی ادامه داد: باتوجه به همبستگی بین‌المللی، قدرت و قوت کشورها، سازمانهای بین المللی موظف به اجرای مصوبات بین‌المللی هستند و از این طریق کشورها با اعتماد بیش‌تری وارد تجارت‌های بین‌المللی می‌شوند.

این فعال سیاسی با اشاره به هماهنگی و همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی برای تصویب لایحه CFT گفت: گام دوم دولت و مجلس بعد از برجام، در رابطه با لایحه پیشگیری از تخلفات مالی و کمک به تروریست برداشته و به عنوان یک قانون تصویب شد.

وی ادامه داد: تصویب این لایحه  این امید را به وجود آورد که ما بتوانیم در امور حقوق حقه خود همچون موفقیتی که در دیوان لاهه  در مورد تخلف آمریکا به دست آوردیم،موفق باشیم. از این طریق است که می‌توانیم به دنیا نشان دهیم جمهوری اسلامی در راستای قوانینی که به نفع زندگی همه مردم دنیا بویژه مردم ایران است قدم برمی‌دارد و همواره نسبت به آن پایبند خواهد بود.

انصاری در پایان گفت: امیدواریم با اقدام مثبتی که در مجلس صورت گرفت و با دیپلماسی بهتری که از دستگاه خارجه خواهیم دید برکات تصویب این لایحه را ببینیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.