صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / کاهش شکایات ارائه شده به ۱۹۷ و افزایش تقدیرها

کاهش شکایات ارائه شده به ۱۹۷ و افزایش تقدیرها

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تشریح عملکرد 197 در شش ماهه سال جاری گفت: آمار شکایات 16 درصد کاهش و تقدیرها 40 درصد افزایش داشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز در مورد روزهای مساعدت مردمی اظهار کرد: معمولا هر ۱۵ روز یک بار این برنامه برگزار می‌شود و مساعدت‌هایی برای حل مشکلات مردم که اغلب مربوط به تخلفاتی است که مرتکب شدند و بیشترین مراجعه آنها در زمینه راهور و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی است.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اضافه کرد: این مراجعات در مقر ملاقات مردمی ما تحت عنوان ۱۹۷ برگزار می‌شود و پلیس‌های تخصصی ما اعم از راهور، اطلاعات و امنیت عمومی، مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری و همچنین بحث نیروی انسانی ما در زمینه‌ موارد مربوط به استخدام در زمینه حل مشکلات مساعدت می‌کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: این هفته که همزمان با هفته نیروی انتظامی است این برنامه به صورت ویژه مورد نظر است و اغلب در برخی از تخلفات راهنمایی و رانندگی افراد با دستور نمایندگان قضایی که در راهور مستقر هستند از یک سری تخفیفات برخوردار می‌شوند.

بیات در مورد حضور فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در مقر ۱۹۷ اظهارکرد: سردار رحیمی از این مکان بازدید کردند و دستوراتی را صادر کردند.

وی همچنین گفت: امروز ۶۵۰ نفراز مراجعان تاکنون ثبت نام کرده‌اند که به درخواست‌های بخشی از آنها رسیدگی شد و مساعدت کردیم و برخی دیگر در شرف انجام است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مورد عملکرد ۱۹۷ در شش ماهه نخست امسال گفت: در این مدت شاهد رشد ۲۱ درصدی تماسهای  مردم نسبت به زمان مدت مشابه در سال گذشته بودیم همچنین شکایات ارائه شده به ۱۹۷ ،۱۶ درصد کاهش داشته است. درخواست و همینطور تقدیر ها به ترتیب ۴۱ و ۴۰ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کشف ۲۵۹ میلیون عدد انواع واحد ارز از دلالان

به گزارش کسب و کار نیوز، وی ادامه داد: در همین راستا نیز از از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.