صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / بندرعباسی‌ها هنوز نمی‌دانند باید در چه نقاطی شنا کنند
بندرعباسی‌ها هنوز نمی‌دانند باید در چه نقاطی شنا کنند

فرماندار:

بندرعباسی‌ها هنوز نمی‌دانند باید در چه نقاطی شنا کنند

فرماندار بندرعباس گفت: ساماندهی ساحل بندرعباس نیاز به یک عزم جدی دارد و باید همه دستگاه‌های مرتبط با وظیفه‌ای که برای آن‌ها مشخص شده برای ساماندهی و زیباسازی ساحل بکوشند.

شنا

به گزارش کسب و کار نیوز، ‌احمد پویافر در نشست ستاد ساماندهی سواحل شهرستان بندرعباس ضمن تبریک فرارسیدن هفته ناجا اظهار کرد: ستاد ساماندهی سواحل وظیفه دارد با کمک کمیته‌های هفت‌گانه در کوتاه‌ترین زمان وضعیت ساحل بندرعباس را متحول سازد و محیط مناسب را برای حضور مردم فراهم کند.

وی افزود: شهرداری و شورای شهر باید زیرساخت‌ها را در ساحل آماده سازند و اجرای طرح‌ها را به بخش خصوصی واگذار کنند و نظارت کنند تا با فرصتی که به بخش خصوصی داده می‌شود چهره ساحل تغییر کند و مردم بتوانند بهره لازم را از فضای به وجود آمده ببرند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان کرد: جانمایی شناگاه‌ها، ایجاد پارکینگ، نصب پرچم‌ها و علائم هشداردهنده در ساحل از مواردی دیگری است که باید به‌سرعت انجام شود تا مردم بدانند از چه نقاطی وارد ساحل شوند و در چه محلی شنا کنند.

فرماندار بندرعباس در پایان با اهدای احکام کمیته‌های هفت‌گانه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان بندرعباس به مسئولین کمیته‌های مربوطه به همراه یک نسخه دستورالعمل مدیریت ستاد ساماندهی سواحل به کلیه دستگاه‌های عضو جلسه را به پایان رساند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.