صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / شانس ۴ طلای دیگر دارم
شانس ۴ طلای دیگر دارم

ایزدیار پس از کسب سومین طلا:

شانس ۴ طلای دیگر دارم

قهرمان شنای پاراآسیایی ۲۰۱۸ گفت: سرماخوردگی اجازه نمی دهد رکوردهایم را بهبود ببخشم.

 

شاهین ایزدیار بعد از تصاحب سومین گردن آویز طلا در بازیهای پاراآسیایی گفت: «خدا را شکر در سومین روز از سومین دوره پاراآسیایی سومین مدال را در کلاس SM۱۰ به دست آوردم. هنوز ۴ ماده دیگر برایم باقی مانده که فردا دو ماده و در روزهای دیگر نیز دو ماده بعدی را پشت سر می گذارم. ان‌شاءالله در تمام مسابقات بتوانم با کسب مدال طلا، دل مردم کشورم را شاد کنم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، ایزدیار که حالا دیگر ستاره پرنور کاروان ایران با کسب سه مدال طلا به حساب می آید، تاکید کرد: در حال حاضر رقیب قزاقستانی من در هر سه ماده، پس از من مدال نقره را کسب کرده و این موضوع قابل پیش بینی است که حریفان دیگر از من بدشان بیاید چون مثل یک گربه سیاه برایشان شده ام اما تخصص آن شناگر قزاق در ۴۰۰ متر آزاد است زیرا رکورد بهتری نسبت به من دارد. البته برای او نقشه دیگری دارم و می خواهم در همان ماده نیز این شناگر را شکست بدهم و باز هم مدال طلا بگیرم.

شاهین در خصوص بیماری اش تصریح کرد: «سرماخوردگی من از روز اول تا به حال اذیتم کرده و نمی گذارد رکوردهای جدیدی بزنم. می خواستم همه رکوردها را جابجا کنم ولی به خاطر سرماخوردگی، عملکردم با اختلال همراه شده با این حال فقط یک صدم ثانیه بالاتر از رکوردم شنا کردم و مهم تر از آن، توانستم مدال طلا کسب کنم. روز به روز بهتر شده ام به خصوص اینکه سینوزیت دارم ولی به خاطر مسابقات، نمی توانم آنتی بیوتیک مصرف کنم و مجبورم با همین دردی که دارم، بسازم!

قهرمان کشورمان در پایان گفت: طی دو روز گذشته، دو مدال طلایم را به دو مربی خود تقدیم کردم. می خواهم بگویم طی این سال ها، مربیان زیادی برای پیشرفت من زحمت کشیده اند اما این طلا را به صابر مهری دکتر روانشناس خودم تقدیم می کنم که خیلی کمک کرد به این نقطه برسم.

*ظریف: دوره قبل با همین رکورد می شد مدال طلا گرفت

دارنده مدال برنز دوی صدمتر بازیهای پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی گفت: در رقابتی دشوار و نزدیک با حریفانی سرسخت موفق به کسب مدال برنز شدم.

امید ظریف صنایع افزود: در مسابقه فینال در استارت قدری تاخیر داشتم اما خدا را شکر که در نهایت موفق شدم مدال برنز را برای کشورم به ارمغان بیاورم.

وی اضافه کرد: سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود. بعنوان مثال در دوره قبلی مسابقات با همین رکوردی که من امروز به مدال برنز رسیدم می شد به مدال طلا رسید. اما امروز دیدید که با این حد نصاب من به چیزی بهتر از مدال برنز نرسیدیم. با این وجود باز هم خدا را شکر می کنم.

ظریف در پایان خاطرنشان کرد: یک تشکر ویژه از همسرم می کنم. ما امسال صاحب فرزند شدیم و وی خیلی زحمت کشید تا بستر مناسبی برای من ایجاد شود تا با روحیه بالا تمرین کنم و خودم را برای این مسابقات آماده کنم. همچنین تشکر می کنم از همه عزیزانی که در این سالها برای من زحمت کشیدند و این مدال من امروز به همه آنها تعلق دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.