صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / یادواره شهدای عشایر چهارمحال و بختیاری برگزار شد
یادواره شهدای عشایر چهارمحال و بختیاری برگزار شد

با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

یادواره شهدای عشایر چهارمحال و بختیاری برگزار شد

شهرکرد-هومن نجاتی: روز یکشنبه 16 مهرماه یادواره شهدای عشایر چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، استاندار، سرلشکر پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) استان و جمعی از خانواده های شهدای استان برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد علی اکبری در ابتدای این مراسم با اشاره به فداکاری و رشادت های عشایر در طول ۸ سال دفاع مقدس گفت: عشایر چهارمحال و بختیاری در طول ۸ سال دفاع مقدس همپای دیگر رزمندگان رشادت های بی نظیری از خود به یادگار گذاشتند.
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عشایر در طول ۸ سال دفاع مقدس عشایر ۳۰۰ شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، گفت: ما بر ایستادگی رزمندگان عشایر واقف هستیم چراکه هر زمانی که نیاز به حضور آن‌ها بود جانانه ایستادگی کردند و همواره پشتیبان انقلاب و رهبری بوده اند.
سردار اکبری در پایان با اشاره به تجمع عظیم بسیجیان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: حضور گسترده مردم استان در تجمع ۲۰هزار نفری بسیجیان استان در ۱۲مهرماه سال جاری ، برگ زرینی در تاریخ چهارمحال و بختیاری را به ثبت رساند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.