صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / گسترش همکاری‌های فناورانه دانشگاه شریف با دانشگاه چابهار
گسترش همکاری‌های فناورانه دانشگاه شریف با دانشگاه چابهار

گسترش همکاری‌های فناورانه دانشگاه شریف با دانشگاه چابهار

‌در حاشیه بازدید "محمدمعزالدین" معاون دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور، "عبدالرحیم کردی" مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و "ارسلان دژکام" رئیس دانشگاه بین‌المللی چابهار از مجتمع خدمات فناوری دانشگاه صنعتی شریف بر گسترش همکاری‌های علمی این دانشگاه با منطقه آزاد چابهار و دانشگاه چابهار تاکید شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، این هیات ضمن حضور در دانشگاه صنعتی شریف از مجتمع خدمات فناوری دانشگاه بازدید کرده و از نزدیک با ساز و کار واحدهای فناور این مجتمع آشنا شدند.
همچنین در نشستی که با حضور دکتر موحدی معاون پژوهش و فناوری و جمعی از اساتید دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، دکتر مختاری مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه در ارائه خود به معرفی اکوسیستم کارآفرینی و فناوری دانشگاه صنعتی شریف پرداخت.
در ادامه نیز دکتر علینقی مشایخی عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه به ارائه توضیحاتی در رابطه با نحوه همکاری دانشگاه صنعتی شریف با منطقه آزاد چابهار پرداخت.
در این جلسه طرفین به بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه همکاری دانشگاه با منطقه آزاد تجاری چابهار پرداختند. همچنین همکاری با دانشگاه چابهار از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
پیش از این تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه صنعتی شریف و سازمان منطقه آزاد چابهار با هدف هم‌افزایی در مسیر تحقق توسعه اقتصادی و صنعتی منطقه آزاد چابهار و توانمندسازی ارکان مختلف سازمان منطقه آزاد چابهار به امضا رسیده بود.

همچنین مطالعه کنید:

جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی/ چقدر ارز پرداخت شد؟

به گزارش کسب و کار نیوز ، علی طرزعلی معاون ارزی مرکز مبادله ارز و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.