صفحه اصلی / استان ها / فارس / کاهش ٢۵ درصدی سرقت مسلحانه در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز:

کاهش ٢۵ درصدی سرقت مسلحانه در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز بیان کرد: نسبت به 6 ماهه اول سال گذشته در جرائم به ویژه در سرقت مسلحانه در شهرستان شیراز با کاهش ٢٥ درصدی روبه‌رو بوده‌ایم .

سرقت مسلحانه

‌به گزارش کسب و کار نیوز، سرهنگ القاصی مهر بعدازظهر دوشنبه ١۶ مهر با حضور در صحن علنی شورای شهر شیراز به مناسبت هفته ناجا، بیان کرد: نیروی انتظامی که خدمتگزار مردم و متولی برقراری نظم و امنیت است، ماموریت‌هایی را در اولویت کار خود قرار داده است .

وی تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی و حقیقی، کاهش تلفات جاده‌ای و تشدید مبارزه با عرضه مواد مخدر را چهار ماموریت امسال پلیس در شیراز عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز همچنین با تاکید بر اینکه امنیت پایدار در سطح شهرستان شیراز حاکم است، کاهش ١٠٠ درصدی سرقت بانکی، کاهش ۳۳ درصدی آم‌ربایی و کاهش ۸۰ درصدی تجاوز به عنف را از دیگر مواردی عنوان کرد که نسبت به ۶ ماهه اول سال گذشته با کاهش مواجه شده است‌.

القاصی‌مهر همچنین از کشف وضبط دو تن و ٣٠٠ کیلو مواد مخدر طی شش ماهه اول امسال در شهرستان شیراز خبر  داد و گفت: در این مدت سه هزار و ۵٠٠ خرده فروش دستگیر شده‌اند که با افزایش ٢٠٠ درصدی دستگیری‌ها نسبت به شش ماهه اول سال گذشته مواجه هستیم‌.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز کاهش ۴۴ درصدی وقوع قتل و افزایش کشف و ضبط کالای قاچاق به ارزش ٧٨ میلیارد و ٣٠٠ میلیونی نسبت به ۶ ماهه اول سال گذشته را دیگر موارد ماموریتی پلیس در سال جاری در این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.