صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / پیگیر برطرف شدن مشکلات مجموعه ورزشی خلیج‌فارس هستم

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان:

پیگیر برطرف شدن مشکلات مجموعه ورزشی خلیج‌فارس هستم

‌مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با تأکید بر اینکه بنده به جد پیگیر فعال شدن مجدد پروژه‌های راکد مانده ورزشی استان هرمزگان هستم، گفت: امیدوارم به‌زودی شاهد برطرف شدن مشکلات ورزشگاه خلیج‌فارس بندرعباس باشیم.

مجموعه ورزشی خلیج‌فارس

‌محمدرضا امیاری در گفت‌وگو با ایسنا، ‌در خصوص وضعیت نامناسب ورزشگاه خلیج‌فارس، افزود:اولین بازدید کاری خود پس از مدیرکلی‌ام از مجموعه ورزشی خلیج‌فارس صورت گرفت و مشکلات و موانع آن را بررسی کردم.

وی اظهار کرد: مکاتبه‌ای با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انجام دادم و از وی دعوت کردم تا هفت پروژه‌ای که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی باید در هرمزگان انجام می‌داده است، را بازدید و بررسی کند.

امیاری با بیان اینکه باید از نزدیک این پروژه‌ها مورد بازدید قرار بگیرد، مشکلاتش بررسی شود و دستورات تحقق و پیگیری برطرف شدن مشکلات داده شود، خاطرنشان کرد: سالن ۶ هزارنفری نیز باید در مجموعه ورزشی خلیج‌فارس احداث می‌شده‌ که تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: رونوشت این نامه به استاندار هرمزگان ارسال‌شده تا دیداری با استاندار و معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان در این راستا صورت بگیرد و این پروژه‌ها که چندین سال است هیچ کاری برای آن‌ها صورت نگرفته، بار دیگر در مسیر ساخت‌وساز قرار ‌گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان عنوان کرد: بنده به جد پیگیر فعال شدن مجدد این پروژه‌ها هستم و امیدوارم به‌زودی شاهد برطرف شدن مشکلات ورزشگاه خلیج‌فارس بندرعباس باشیم.

امیاری در پایان گفت: مطمئن باشید با پیگیری‌ها انجام‌شده از سوی استانداری، مجمع نمایندگان استان در مجلس و اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، پروژه‌های نیمه‌تمام یا تکمیل‌شده همراه با ایراد نیز رفع شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.