صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / مسکن‌ها بی‌تاثیر بر سردردهای ناشی از حالات روحی/ رسوب فلزات سنگین و مواد شیمیایی هوا عامل سردرد
مسکن‌ها بی‌تاثیر بر سردردهای ناشی از حالات روحی/ رسوب فلزات سنگین و مواد شیمیایی هوا عامل سردرد

رئیس مرکز تحقیق و توسعه بیورزونانس تاکید کرد

مسکن‌ها بی‌تاثیر بر سردردهای ناشی از حالات روحی/ رسوب فلزات سنگین و مواد شیمیایی هوا عامل سردرد

رئیس مرکز تحقیق و توسعه بیورزونانس در کنفرانس درمان‌های نوین سردرد با نگاه ویژه به سالمندان به علل سردرد از دیدگاه ارتعاش سلولی و تشریح روش بیورزونانس پرداخت و با اشاره به اینکه رسوب فلزات سنگین و مواد شیمیایی موجود در هوا از عوامل مهم سردرد هستند، تاکید کرد: کلیه داروهای شیمیایی و مسکن‌ها بر روی برخی عوامل سردرد از جمله انگل یا حالات روحی- روانی از جمله خشم بی‌تاثیر هستند.

بیورزونانس

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر حمیدرضا طاهری یگانه در این کنفرانس با بیان اینکه اساس بیورزونانس دیدگاه طب کل‌نگر و تشخیص فیزیولوژی بیماری است خاطرنشان کرد: دستگاه‌های بیورزونانس می‌توانند امکان تشخیص بیماری را فراهم آورند.

وی بیورزونانس را تمایل سیستم به نوسان در فرکانس رزونانس یا تشدید دانست و تشریح کرد: از طریق دستگاه فوق ارتعاشات سلولی سالم به بدن ارسال شده و اگر رزونانس دیده شود، سلول سالم و در غیر این صورت بیمار است.

رئیس مرکز تحقیق و توسعه بیورزونانس ادامه داد: هارولد ساکسون بورن برای نخستین بار ثابت کرد که همه سلول‌ها دارای ارتعاش سلولی هستند و تغییر آن به معنی بیماری است. بنابراین اندامی بیمار است که از ارتعاش سلولی خارج شده باشد.

طاهری یگانه با اشاره به اینکه علایم تغییر ارتعاش سلولی ممکن است دیرتر بروز پیدا کند، خاطرنشان کرد: بنابراین می‌توان در صورت مشاهده ارتعاشات غیرقانونی برخی علایم را پیش بینی کرده و به بیمار در پیشگیری از بیماری کمک کرد.

وی تاکید کرد: حداقل کمکی که در این سیستم به پزشک می‌شود، این است که بداند در کجای بدن چه ایرادی وجود دارد.

رئیس مرکز تحقیق و توسعه بیورزونانس موارد کاربرد ارتعاشات سلولی در حوزه تشخیص بیماری‌ها را بررسی و تشخیص آلرژی‌ها، استرس‌ها و استرسورها، تاثیرات سوء امواج رادیواکتیو و الکترومغناطیس، سلامت ارگان‌ها، کمبود مواد معدنی، تاثیر فلزات سنگین بر بدن، مشکلات متابولیک، مشکلات هورمونی و مشکلات سیستم ایمنی عنوان کرد.

طاهری یگانه روش فوق را بدون ضرر حلقه تهاجمی توصیف کرد و گفت: در این روش احتمال ۷۵ تا ۸۰ درصدی تشخیص عامل سردرد وجود دارد، ضمن آنکه امکان‌پذیربودن یا نبودن جراحی نیز قابل تشخیص است.

وی سپس به برخی عوامل تولیدکننده سردرد از منظر ارتعاشات سلولی پرداخت و اظهار کرد: از جمله این عوامل می‌توان به وجود پاتوژن‌ها و انگل‌ها در کبد و روده انسان تغییر پی اچ اندام‌های بدن به خصوص مغز، مصرف مداوم محرک‌های دخانی، افزایش تحریک فرآیند فرکانس‌های مغزی، کاهش میزان آب مورد نیاز بدن، وجود سموم شیمیایی و سنگین در هوا و عوامل روحی و روانی اشاره کرد.

رئیس مرکز تحقیق و توسعه بیورزونانس یادآور شد: مورد آخر از علت‌های مهم سردرد به شمار می‌آید که در روش بیورزونانس قابل تشخیص است. همچنین باید توجه داشت که کلیه داروهای شیمیایی و مسکن‌ها بر روی برخی عوامل سردرد از جمله انگل و یا حالات روحی- روانی از جمله خشم بی‌تاثیر هستند.

در پایان درمان تشخیصی بیورزونانس را اعمال ارتعاشات مغناطیسی تنظیم کننده بر مغز توصیف کرد و گفت: این روش شبیه به بیوفیدبک بوده و برای سالمندان قابل استفاده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.