چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / دستیار: می‌خواهیم نشان دهیم چهارمی جهان را به سادگی به دست نیاوردیم

دستیار: می‌خواهیم نشان دهیم چهارمی جهان را به سادگی به دست نیاوردیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان تأکید کرد، هدف تیمش علاوه بر قهرمانی در بازی‌های پاراآسیایی، موفقیت در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ است.

بسکتبال باویلچر سومین دوره بازیهای پاراآسیایی جاکارتا

به گزارش کسب و کار نیوز از جاکارتا، محمدرضا دستیار به دنبال پیروزی ۹۱ بر ۵۵ تیم ملی بسکتبال کشورمان مقابل چین در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تیم بسکتبال با ویلچر چین در آسیا تیم خوبی است، البته بعد از ایران، ژاپن و کره جنوبی.

وی در ادامه یادآور شد: من زمانی که سرمربی تیم تایلند بودم، با تیم چین روبه‌رو و موفق به شکست این تیم شدیم. بعد از آن مسابقه تیم چین برای دو سال محو شد و حتی در مسابقات بسکتبال بازی‌های آسیای اینچئون شرکت نکرد.چینی‌ها بعد از بازی مقابل تایلند پوست‌اندازی کردند و با تیمی متفاوت به این رقابت‌ها آمده‌اند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان به روند روبه رشد تیمش که از سال گذشته شدت بیشتری گرفته است، اشاره کرد و گفت: تیم ما حتی نسبت به پارالمپیک ریو هم تیمی متفاوت به شمار می‌آید. ما تیم‌مان را از سال ۲۰۱۷ تغییر دادیم و با تیمی متفاوت مهیای حضور در پیکارهای جهانی و بعد از آن بازی‌های پاراآسیایی شدیم.

دستیار ادامه داد: سعی کردیم از بهترین نفرات جوان داخلی و خارجی استفاده کنیم. به غیر از عادل پارسی که بازیکن باتجربه تیم ماست، باقی جوان هستند. پنج نفر از این بازیکنان زمانی که من در سال ۲۰۱۳ سرمربی تیم جوانان ایران بودم، عضو آن تیم بودند و الان در خدمت تیم ملی هستند.

وی با ابراز رضایت کامل از عملکرد شاگردانش مقابل چین تصریح کرد: به اعتقاد من تیم چین به عنوان تیم دوم گروه ما به مرحله بعد صعود می‌کند. از گروه مقابل هم پیش‌بینی من صعود ژاپن و کره جنوبی به عنوان تیم‌های برتر است. تصور می‌کنم ژاپن کره جنوبی را شکست خواهد داد، چرا که معمولاً این تیم را مغلوب می‌کند و ما به عنوان صدرنشین گروه‌مان در مرحله بعد با کره بازی خواهیم کرد. برای ما بازی با کره جنوبی معمولاً راحت‌تر از بازی با ژاپن است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در ادامه تصریح کرد: بچه‌های ما دو ماه پیش در جام جهانی چهارم شدند و در این دوره از بازی‌ها می‌خواهند نشان دهند که چهارمی در جهان آسان به دست نیامده و اتفاقی نبوده است. ما برای این عنوان یک سال در اردو بودیم.

دستیار در پایان گفت: هدف اصلی ما نه تنها قهرمانی در این بازی‌ها، بلکه موفقیت در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیوست.

انتهای پیاک

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.