صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / رییس‌جمهور نسخه خود را برای برون‌رفت از شرایط اقتصادی کنونی ارائه کند
رییس‌جمهور نسخه خود را برای برون‌رفت از شرایط اقتصادی کنونی ارائه کند

نماینده خرم‌آباد:

رییس‌جمهور نسخه خود را برای برون‌رفت از شرایط اقتصادی کنونی ارائه کند

نماینده خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عملکرد تیم اقتصادی دولت در شرایط اقتصادی کنونی گفت: رییس جمهور نسخه خود را برای برون رفت از شرایط اقتصادی کنونی و آشفته بازار طلا و ارز با صراحت و شفافیت ارائه کند.

محمدرضا ملکشاهی‎راد

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا ملک‌شاهی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: از فرمایشات راهگشای مقام معظم رهبری در همایش اقتدار عاشورایی بسیجیان که در استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی برگزار شد و موجب یاس دشمنان و شادی مسلمانان شد قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز، گفت: از پاسخ قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هلاکت مسببین حادثه تروریستی اهواز تشکر می‌کنم. این موضوع مرهمی شد بر دل مردم ولایت‌مدار ایران. امنیت ما حاصل شهادت و رشادت شهدایی است که با خون خود ضامن این انقلاب و امنیت کشور شده‌اند به همین دلیل هیچ قصوری در حوزه امنیت پذیرفتنی نیست. امنیت ایران خط قرمز ماست. مجاهدت‌های پاسداران انقلاب اسلامی، سربازان گمنام امام زمان (عج)، مرزبانان ارتش و نیروی انتظامی نباید خدشه‌دار شود.

نماینده خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جایگاه نمایندگی و تریبونی که به واسطه مردم در اختیار ما قرار گرفته، مقدس است. اگر در این جایگاه جز از احقاق حقوق مردم و مسلمانان عمل شود دنیا و آخرت ما ضربه خواهد خورد.

وی افزود: مردم از بازی‌های اقتصادی دولت به ستوه آمدند. آشفته‌بازار ارز و طلا و عدم ارائه‌ی برنامه اقتصادی شرایط نامطلوبی را رقم زده است که موجب بی‌ثباتی و بی‌اعتمادی مردم شده است. این موضوع موجب شده که مردم در خانه رب گوجه‌فرنگی احتکار کنند. جایگاه مردم بسیار بالاتر از آن است که به واسطه سردرگمی تیم اقتصادی دولت از ترس تامین مایحتاج اولیه زندگی این چنین کارهایی را انجام دهند، چرا در این جنگ اقتصادی مردم را سپر بلا کردید؟ آقای رییس جمهور همه ما یقین داریم که سهم دلالان و مفسدان اقتصادی در ایجاد این شرایط بیش از تحریم‌هاست. ولی تیم اقتصادی دولت توان حل این مشکل را ندارد. البته نمی‌توان اقدامات ارزشمند قوه قضاییه را در این خصوص نادیده گرفت. آقای رییس جمهور با صراحت و شفافیت در خصوص مقابله با این آشفته بازار نسخه‌ای ارائه کنید.

ملک‌شاهی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود تصریح کرد: آقای رییس جمهور با وجود این دغدغه‌ها امیدوارم نام لرستان را هنوز در خاطرتان داشته باشید. از وزیران خود بپرسید چند درصد از مصوبه‌های رنگارنگ در خصوص توسعه لرستان محقق شده است. لجاجت وزارت نیرو بر سر تخصیص آب استان تا چه زمانی به پایان می‌رسد؟ آیا نرخ بیکاری جوانان استان به اطلاع شما رسیده است؟ لرستان به جای پایلوت اقتصاد مقاومتی نیازمند جهاد اقتصادی است. دولت باید سهم لرستان را از توسعه پرداخت کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.