صفحه اصلی / سرخط خبرها / جاذبه های گردشگری ایران در کراچی معرفی شد
جاذبه های گردشگری ایران در کراچی معرفی شد

جاذبه های گردشگری ایران در کراچی معرفی شد

نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری کراچی پاکستان، با حضور فعالان جهانی این عرصه و جمعی از شرکت های ایرانی، در مرکز نمایشگاه های بین المللی این شهر بندری برگزار شد.

نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری پاکستان در شهر کراچی، دهم مهرماه با حضور «سید سردار علی شاه» وزیر فرهنگ و گردشگری دولت محلی ایالت سند و ۲۰ کشور جهان آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه، ۲۰ کشور از جمله «ایران، اندونزی، ترکیه، سنگاپور، ژاپن و آذربایجان» در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر کراچی به معرفی آخرین دستاوردها و جاذبه های گردشگری کشور خود پرداختند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، سه شرکت هوایی ایرانی، چند شرکت مشترک ایرانی و پاکستانی فعال در زمینه گردشگری و یک شرکت ایرانی ارائه دهنده خدمات گردشگری، در مدت برگزاری این نمایشگاه، به معرفی جاذبه ها و دستاوردهای کشورمان به علاقه مندان و فعالان این صنعت درآمدزا پرداختند.

معرفی ظرفیت های گردشگری ایران به دیگر کشورها به ویژه مردم پاکستان و انعقاد قرارداد همکاری با شرکت های فعال این عرصه از اهداف حضور ایران در نمایشگاه عنوان شده است.

غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری پاکستان به مساحت ۶۰ متر مربع با حمایت و هماهنگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر کراچی راه اندازی شده بود.

«کمان قد» سرکنسول ایران در کراچی درباره اهداف این نمایشگاه گفت:با توجه به ظرفیت های فراوان ایران در جذب گردشگر از پاکستان، جمعیت قابل توجه پاکستان و با توجه به مشترکات فراوان دو کشور، صنعت گردشگری می تواند به عنوان فصل جدید رونق روابط فرهنگی تهران – اسلام آباد مطرح شود.

وی افزود:با توجه به اشتراکات فرهنگی و تاریخی فراوان ایران و پاکستان، جای خالی حضور گردشگران ایرانی در این کشور و سفر گردشگران فرهنگی و تفریحی پاکستان به کشورمان بیش از گذشته احساس می شود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.