صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / تهران میزبان بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت خاورمیانه
تهران میزبان بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت خاورمیانه

از 21 تا 24 مهر ماه برگزار می شود

تهران میزبان بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت خاورمیانه

برترین کارخانه ها و شرکت های صنعتی داخلی و خارجی­ از 21 تا 24 مهرماه در هجدهمین نمايشگاه بين المللي صنعت تهران گردهم می آیند.

بزرگترین و برترین کارخانه ها و شرکت های صنعتی داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مختلف جهان از ۲۱ تا ۲۴ مهرماه در بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت منطقه خاورمیانه (هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران)گردهم می آیند و جدیدترین تولیدات خود را در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از صدا و سیما، محمد خضرایی قهرمانی مدیر عامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو و رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت با حضور ۱۸۰ شرکت خارجی از ۱۰ کشور جهان و ۳۸۰ شرکت داخلی برگزار می شود.

قهرمانی افزود: در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران کشورهای آلمان، هند، چین، تایوان، ژاپن، الجزایر، سوئیس، ایتالیا، چک و فرانسه حضور دارند و در کنار شرکت های ایرانی، نوین ترین تولیدات و خدمات خود را ارائه می کنند.

مدیر عامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو اضافه کرد: اهمیت بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت خاورمیانه موجب شده است تا تعدادی از کشورهای خارجی از جمله هند، چین و آلمان بصورت پاویون در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

وی گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در فضایی بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع و در ۷ سالن و فضای باز محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا خواهد شد.قهرمانی به برنامه های جانبی نمایشگاه اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی شده است تا در طول برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت چند هیئت تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی و داخلی از استان های مختلف کشور در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از نمایشگاه با شرکت های ایرانی وارد مذاکرات صنعتی و اقتصادی شوند.

گفتنی است؛ آشنائی با ­نوین ترین تولیدات و پیشرفت های این حوزه، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان، آشنایی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دستآوردهای عرضه شده در بخش های مختلف صنعت، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد فرصت های اشتغالزایی، بازاریابی و توسعه صادرات؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران انواع تجهیزات صنعتی و کارگاهی، خطوط تولید صنایع بزرگ وکوچک، ابزار آلات خطوط تولید، صنایع پیشرفته، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی، مهندسی و مشاوره ای، سرمایه گذاری صنعتی، فروش و خدمات پس از فروش و سایر صنایع وابسته به نمایش گذاشته خواهد شد.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران از ۲۱ تا ۲۴ مهرماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.