صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ۲۰ ایده کارآفرینی سبز در لرستان برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان:

۲۰ ایده کارآفرینی سبز در لرستان برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان از معرفی ۲۰ ایده کارآفرینی سبز و سازگار با محیط‌زیست در این استان برای دریافت تسهیلات بانکی خبر داد.

 مهرداد فتحی بیرانوند بعدازظهر سه شنبه در شورای اداری لرستان با اشاره به اهمیت محیط زیست اظهار داشت: گرمایش جهانی زمین، فرسایش خاک، از بین رفتن جنگل ها و … از جمله مشکلات موجود زیست محیطی است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، وی با بیان اینکه برخی مشاغل موجب تخریب محیط زیست شده است، گفت: ایجاد شغل باید مبتنی بر توسعه پایدار باشد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با تاکید بر ایجاد مشاغل سبز و سازگار با محیط زیست گفت: سند ملی اشتغال سبز رونمایی شده و با توجه به اینکه ایجاد چهار هزار شغل تعریف شده که می توان ۵۰۰ مورد را به مشاغل سبز اختصاص داد.
فتحی بیرانوند با بیان اینکه لرستان برای انجام این ایده استان پایلوت شد، گفت: در این راستا در استان طرح ترویج و کارآفرینی سبز با استفاده از ظرفیت دختران فارغ التحصیل در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ۷۱ نفر در این زمینه در استان ثبت نام شدند، گفت: در این راستا دو کارگاه و یک پنل در استان برگزار شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: در نهایت ایده ۲۰ نفر در استان تصویب شد که برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.
فتحی بیرانوند با تاکید بر اینکه این مشاغل پایدار هستند و در راستای احیای محیط زیست تاثیر گذار هستند، گفت: محیط زیست استان از طرح های مشاغل سبز به طور حتم حمایت خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.