صفحه اصلی / اصناف / برندها / کمپانی شیائومی در انگلستان شعبه جدیدی افتتاح می کند

کمپانی شیائومی در انگلستان شعبه جدیدی افتتاح می کند

کمپانی شیائومی فروشگاه جدید در شهر لندن افتتاح می کند. این برند چینی که در سال های اخیر مسیر جهانی شدن را به خوبی گذرانده است. این بار قصد دارد به کشور انگلستان و شهر لندن رفته و پایگاه جدیدی برای فروش خود در این کشور اروپایی تاسیس کند. شیائومی هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده است که این فروشگاه صرفا برای موبایل خواهد بود یا سایر لوازم و تولیدات این شرکت را نیز به فروش خواهد رساند.

همانطور که بیان شد شیاومیر شد بسیار خوبی دارد. این برند قدرتمند چینی قصد دارد سریعا خود را به عنوان یک غول تکنولوژی در تمام کشور های جهان مطرح کند. از این رو با افتتاح فروشگاه های مختلف اعتبار خود را در بسیاری از کشورها افزایش می دهد. در سال های اخیر شرکت شیائومی فروشگاه های را در فیلیپین، مجارستان و اتریش تاسیس کرده و به تازگی نیز شهر استانبول را برای محصولات خود مناسب دیده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، شرکت های چینی در سال های اخیر هدف های بزرگ تری را برای خود در نظر گرفته اند. از این رو برخی از این شرکت ها نظیر شیائومی علاوه بر حفظ قدرت خود در کشور چین وارد بازار جهانی شده و موفقیت های بسیاری به دست آورده اند. بر همین اساس شیائومی را باید پس از سامسونگ، اپل و هوآوی بزرگ ترین تولید کننده گوشی های هوشمند دانست.

اما این موضوع پایان کار نیست؛ شیائومی در ساخت محصولات و لوازم خانگی نیز بسیار قدرتمند است و شاید محصولات این برند، قدرت سامسونگ و ال جی را نداشته باشند اما به دلیل قیمت بسیار مناسب طرفداران بسیار زیادی دارند.

در فروشگاه های این برند چه محصولاتی فروخته می شود؟
کمپانی شیائومی محصولات بسیار زیادی برای فروش دارد. شیائومی در ساخت گجت های سلامتی بسیار قدرتمند است و در بخش فروش گوشی های موبایل نیز توانسته خود را به عنوان یک رقیب جدی مطرح کند. شیائومی شرکت های وابسته بسیار زیادی نیز دارد و به همین دلیل لوازم خانگی های این کمپانی چینی نیز در سال جاری پیشرفت بسیار خوبی را تجربه کرده است. شیائومی به تازگی به نظر می رسد قصد دارد فروش لپتاپ های خود را نیز گسترش دهد.

نظر شما در مورد این برند چینی چیست؟ آیا از طرفدارن این برند محسوب می شوید یا شیائومی را در رده برندهای دیگر از جمله سامسونگ قرار نمی دهید؟ اگر شیائومی در کشور ایران نیز نمایندگی رسمی افتتاح کند با وجود قیمت های مناسب تر به سراغ این برند می روید؟

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.