صفحه اصلی / اصناف / برندها / برنامه های آموزشی اپل برای مدارس چیست؟

برنامه های آموزشی اپل برای مدارس چیست؟

با باز شدن مدارس و در راستای برنامه های آموزشی «everyone can create»، اپل برنامه جدیدی به نام «everyone can Curriculum» ایجاد کرده که از طریق اپل بوک برای دانش آموزان در دسترس است.

در اوایل سال جاری، اپل از طرح جدیدی به نام “هر کس می تواند خلق کند” پرده برداشت که بر ایجاد برنامه آموزشی هر فردی که از آیپد استفاده می کند، متمرکز بود و به عنوان یک ابزار برای دانش آموزان برای یادگیری بیشتر در خصوص موسیقی، ویدئو، عکاسی و طراحی مورد استفاده قرار می گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، در واقع برنامه everyone can Create یک برنامه آموزشی طراحی شده توسط اپل است که توسط متخصصین و معلمان و مدرسین حرفه ای طراحی شده است. این برنامه انواع مختلفی از منابع آموزشی و فنی و راهکار‌های تدریس را به معلمان و دانش ‌آموزان ارائه داده و به قشری چون کودکان این امکان را می‌دهد تا مهارت ‌های جدید خود را کشف کرده و تقویت کنند. این برنامه در بیش از ۳۵۰ مدرسه تا کنون موجود شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

برنامه آموزشی اپل ایده های خلاقانه ارائه می دهد
برنامه آموزشی اپل به نام Everyone Can Create curriculum شامل چهار کتاب راهنمای پروژه در اپل بوک است که در مجموع می تواند ۳۰۰ ایده درسی را به دانش آموزان دهد. هر راهنما شامل مجموعه ای از پروژه هایی است که به دانش اموزان کمک می کند مهارت های خود را به طور مداوم در زمینه های خلاقانه ذکر شده، یادگیری واژگان و تکنینک های خاص برای هر حوزه بهبود بخشند.

این درس ها تنها برای معلمان هنر نیست، اما دیگر رشته ها می توانند از آن استفاده کنند. با کمک این برنامه ها، معلم ها می توانند تکنیک آموزشی و کلاس خود را برای دانش آموزان جذاب تر کنند. اپل برای معلمان و استفاده هر چه بیشتر آنها از این آیپدهای آموزشی نیز برنامه هایی برای برگزاری جلسات آموزشی دارد.

این برنامه های آموزشی برای ترغیب به استفاده بیشتر محصولات اپل خصوصا آیپد جدید این شرکت که مجهز به قلم بوده و با جامعه هدف مدارس و ابزارهایی نظیر Clips و iMovie و… در این آیپد طراحی شده اند. برنامه آموزشی که روی این آیپدها وجود دارد در ذات خود خلاقانه است و همین سبب می شود که کاربران دانش آموز بتوانند در فضای دیجیتال مهارت های تازه یاد بگیرند و این برای آنها جذاب است.

سری برنامه های درسی و آموزشی اکنون به زبان انگلیسی در همه اپل بوک ها در سراسر دنیا موجود شده است و اپل اعلام کرده است که پشتیبانی از دیگر زبان های زنده دنیا را نیز تا پایان سال ۲۰۱۸ به آن اضافه خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید:

صادرات تخم مرغ در فروردین به ۲۰ هزارتن رسید

به گزارش کسب و کار نیوز، حمیدرضا کاشانی گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.