صفحه اصلی / استان ها / گیلان / نشت یابی بیش از ۱۴ هزار کیلومتر از خطوط گاز در گیلان
نشت یابی بیش از ۱۴ هزار کیلومتر از خطوط گاز در گیلان

نشت یابی بیش از ۱۴ هزار کیلومتر از خطوط گاز در گیلان

​مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از نشت یابی 14 هزار و 360کیلومتر از شبکه و خطوط تغذیه گاز در نیمه اول سال جاری در استان خبر داد.

مانور زلزله و اطفاء نشت گاز - همدان

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین اکبر از نشت یابی ۱۴ هزار و ۳۶۰کیلومتر از شبکه و خطوط تغذیه گاز در نیمه اول سال جاری در استان خبر داد و گفت: این نشت یابی‌ها در ۳۲ شهر و روستای استان صورت پذیرفته است و معادل ۵۹ درصد کل خطوط گاز در استان است.

وی افزود:این میزان نشت یابی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۵ درصد افزایش داشته و در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

اکبر، همچنین با اشاره به وجود بیش از ۵۷۴ هزار انشعاب گاز در استان گفت: همکارانم در واحد بازرسی فنی در نیمه اول سال جاری توانستند بیش از ۳۵۲ هزار انشعاب و علمک و ۱۶۱ ایستگاه را مورد نشت‌یابی قرار دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این موضوع که در استان بیش از ۲۰ هزار کیلومتر شبکه گاز وجود دارد،بر ضرورت توجه بیشتر و بازرسی دقیق تر از شبکه تغذیه و توزیع گاز به منظور اجتناب از بروز هرگونه حادثه ناگوار و انتقال مطمئن گاز به مشترکین تاکید کرد.

 اکبر همچنین بر اهمیت رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تاکید و گفت: اگرچه گاز مایه آرامش و آسایش مردم است ولی در صورت عدم رعایت نکات ایمنی، استفاده از وسایل گازسوز غیر استاندارد و یا سهل انگاری می‌تواند زمینه ساز حوادثی ناگوار شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.