صفحه اصلی / سرخط خبرها / ثبت بیش از ۱۶ هزار درخواست در روز آزادسازی محدوده های معدنی
ثبت بیش از ۱۶ هزار درخواست در روز آزادسازی محدوده های معدنی

ثبت بیش از ۱۶ هزار درخواست در روز آزادسازی محدوده های معدنی

مدیرکل امور اکتشاف معاونت معدنی وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت از ثبت بیش از 16 هزار و 500 درخواست در روز آزادسازی نوبت سوم پهنه‌ها و محدوده‌های معدنی خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شاتا، اسداله کشاورز با بیان اینکه آزادسازی یادشده در تاریخ ۸ مهرماه جاری و رأس ساعت ۱۱ صبح انجام شد، افزود: بیشترین تعداد درخواست ثبت شده مربوط به استان‌های فارس با ۴ هزار و ۵۱۶، یزد با ۲ هزار و ۲۴۴ و کرمان یک هزار و ۹۴۴ است.
وی با اعلام اینکه در این آزادسازی حدود ۲۰۶ هزار کیلومترمربع از مساحت معدنی کشور آزاد شد، گفت: ۱۷۰ هزار کیلومترمربع از این مساحت آزاد شده مربوط به ۵۳ پهنه اکتشافی، ۵ هزار کیلومترمربع مربوط به ۳ طرح مطالعاتی استان‌ها و ۳۱ هزار کیلومترمربع مربوط به ۲ هزار و ۷۷۵ محدوده اکتشافی بوده است.
کشاورز در ادامه با اشاره به اینکه از حدود ۱۶ هزار و ۵۰۰ درخواست ثبت شده، یک هزار و ۱۳۲ درخواست در همان روز آزادسازی توسط متقاضیان انصراف داده شده است،تصریح کرد: همه درخواست‌های ثبت شده در روز آزادسازی به صورت برخط بررسی و تعیین تکلیف شده است.
مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت به ایجاد بستر اینترنتی مناسب برای ثبت درخواست کاربران سامانه کاداستر اشاره کرد و گفت: جهت سهولت ثبت درخواست توسط معدنکاران، پهنای باند مناسبی برای مراجعه حداکثری کاربران به سامانه کاداستر پیش‌بینی شده بود.

همچنین مطالعه کنید:

تیم اقتصادی دولت چهاردهم با مدیریت ارز باعث ایجاد گشایش در فضای کسب و کار شود/ لزوم توجه به تنظیم‌گری در نظام عرضه و تقاضا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.