صفحه اصلی / سرخط خبرها / سپاه ۱۸۰مدرسه در مناطق محروم سیستان و بلوچستان می سازد
سپاه ۱۸۰مدرسه در مناطق محروم سیستان و بلوچستان می سازد

سپاه ۱۸۰مدرسه در مناطق محروم سیستان و بلوچستان می سازد

زاهدان - فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: کار ساخت و تجهیز افزون بر 180 واحد آموزشی را در نقاط مختلف این استان در دستور کار داریم که به تدریج افتتاح می شوند.

به گزارش کسب و کار نیوز،  سردار امان الله گشتابی اظهار داشت: برای اجرای این تعداد فضاهای آموزشی افزون بر ۱۷ میلیارد ریال هزینه می شود.
وی افزود: در هفته قبل سه مدرسه ساخته شده به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در مناطق محروم شهرستان خاش افتتاح شد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: برای اجرای این تعداد واحد آموزشی حدود ۷۵۰ میلیون ریال هزینه شده و بسیار خوشحال هستیم در این فصل از سال دانش آموزان می توانند از امکانات آموزشی بهتری برای فراگیری علم و دانش بهره ببرند.
وی ادامه داد: ساخت مدارس یک تا ۱۴ کلاسه در مناطق محروم سیستان و بلوچستان با هدف محرومیت زدایی مورد توجه سپاه است.
سردار گشتاسبی بیان داشت: مردم یاری و محرومیت زدایی از اولویت های مهم سپاه است که از روزهای گذشته افزون بر ۲۲۵ گروه جهادی سپاه در نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان حضور پیدا کرده اند و کار خدمت رسانی به اقشار نیازمند را برعهده دارند.
وی افزود: سپاه در حوزه های آموزشی، ساخت و تجهیز مدارس و توزیع بسته های فرهنگی و اجرای کارهای عمرانی و مشارکت در امور کشاورزی، اشتغالزایی و غیره با جدیت پای کار است.
مدیر آموزش و پرورش خاش نیز در این مراسم گفت: در روزهای گذشته با حضور مقامات کشوری و استانی و محلی این شهرستان یک باب مدرسه سه کلاسه خیرساز با زیربنای ۱۶۵متر مربع و با هزینه ای در حدود ۱۴۵ میلیون تومان در اسماعیل آباد به بهره برداری رسید.
قاسم کوچکزایی افزود: با پیگیری های فرماندار و مسئولان خاش، خیران برای ساخت پنج واحد آموزشی در مناطق محروم این شهرستان قول مساعدت دادند.

همچنین مطالعه کنید:

ایران قطب تامین گاز منطقه می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، جواد اوجی (چهارشنبه، ۲۷ تیر) در نشست هیئت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.