صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / عدم تحقق وعده‌های شهرداری به خانواده‌ شهدای پلاسکو
عدم تحقق وعده‌های شهرداری به خانواده‌ شهدای پلاسکو

نظری خبر داد

عدم تحقق وعده‌های شهرداری به خانواده‌ شهدای پلاسکو

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از عدم تحقق وعده‌های شهرداری به خانواده شهدای پلاسکو گلایه کرد.

حجت نظری عضو شورای شهر تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت‌نظری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به ۷ مهر ماه روز آتش نشان با بیان این که این روز بهانه‌ای است تا از تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌های آتش نشانان قدردانی کنیم گفت: البته تقدیر از این افراد نباید منوط به یک روز یا یک هفته و صدور پیام‌های مناسبتی باشد.

وی با بیان اینکه متأسفانه بسیاری از آتش نشانان وضعیت معیشتی مناسبی ندارند، تصریح کرد: با برخی از آتش نشانان که گفت و گو کردم متوجه شدم علی رغم این که گفته شده سختی کار برایشان لحاظ می‌شود و می توانند با ۲۵ سال سابقه بازنشسته شوند اما هنوز ابهامات زیادی در این خصوص وجود دارد.

نظری با بیان اینکه وضعیت رفاهی و مقرری های آتش نشانان خوب نیست، گفت: در حادثه پلاسکو ۱۶ نفر از آتش نشانان خوبمان را از دست دادیم و من خجالت می کشم که با وجود گذشت دو سال از واقعه پلاسکو هنوز مطالبات و قول‌هایی که به این خانواده‌ها داده شده  محقق نشده است.

وی با بیان اینکه اداره کل ایثارگران شهرداری هنوز برخی از خانواده‌های شهدای پلاسکو را تحت پوشش خود قرار نداده گفت: متاسفانه خانواده‌های شهدا گمان می‌کنند که فراموش شده‌اند و باید شهردار تهران دیداری بی واسطه و رو در رو با این خانواده‌ها داشته باشد.

وی افزود: سازمان زیباسازی نیز باید به مناسبت هفتم مهر ماه و روز آتش نشان که حقیقتا شایسته عنوان مدافع هموطن هستند بیشتر در سطح شهر و جامعه اقداماتی در راستای معرفی آنها انجام دهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تصمیم جدید دولت درباره یارانه‌های نقدی/ اعلام جزییات

به گزارش کسب و کار نیوز، با توجه به جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.