صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / انتخاب هیات‌رییسه کمیته تحقیق و تفحص از علل ناکارآمدی خودروسازان داخلی
انتخاب هیات‌رییسه کمیته تحقیق و تفحص از علل ناکارآمدی خودروسازان داخلی

در کمیسیون صنایع و معادن مجلس انجام شد

انتخاب هیات‌رییسه کمیته تحقیق و تفحص از علل ناکارآمدی خودروسازان داخلی

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از انتخاب اعضای هیات رییسه کمیته تحقیق و تفحص از علل ناکارآمدی شرکت های خودروساز داخلی خبر داد.

انبار احتکار خودرو در شهرستان آذرشهر

ولی ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این خبر اظهار داشت: براساس انتخاب انجام شده محمدرضا نجفی، سعید باستانی و سیده حمیده زرآبادی به ترتیب رییس، نایب رییس و سخنگوی کمیته شدند.

وی ادامه داد: در جلسه بعدازظهر امروز کمیسیون همچنین اصلاح ماده ۶۰ قانون برنامه ششم توسعه که در خصوص توسعه شتاب نگار و لرزه نگار است با اصلاحاتی به تصویب رسید. براساس اصلاح اعمال شده به ازای هر ۲۵ هزار نفر یک دستگاه شتاب‌نگاری زلزله ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس از بررسی طرح هادی و جامع روستایی در فرآیند بازسازی سخن گفت.

ملکی از الحاق یک تبصره به قانون هوای پاک خبر داد و افزود: ماده ۸ طرح هوای پاک مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد به ازای تولید چهار دستگاه خودرو یا موتورسیکلت داخلی یک دستگاه خودرو یا موتورسیکلت فرسوده از رده خارج شود. منابع مالی اجرای طرح نیز از محل صرفه جویی در سوخت تامین خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین از انتخاب  غلام محمد زارعی و رامین  نورقلی پور به عنوان نامزدهای کمیسیون متبوعش برای معرفی به صحن علنی مجلس جهت عضویت در شورای عالی فضایی سخن گفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.