صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / واکنش سیمئونه به نحوه قضاوت در داربی مادرید
واکنش سیمئونه به نحوه قضاوت در داربی مادرید

واکنش سیمئونه به نحوه قضاوت در داربی مادرید

سرمربی اتلتیکومادرید نسبت به قضاوت داوران در دیدار برابر رئال مادرید واکنش نشان داد.

دیگو سیمئونه

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، اتلتیکومادرید شنبه شب در هفته هفتم لالیگا توانست رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو بدون گل متوقف کند. دیگو پابلو سیمئونه پس از داربی مادرید گفت: بازی مهم و زیبایی بود. دو فرصت خوب گلزنی داشتیم که بیش از همه به دست داور و VAR تعیین شد. آن ها تشخیص دادند که اتفاقی نیفتاده است. چهار داور برای سیستم فناوری در بالا حضور دارند و چهار داور در زمین هستند که ممکن است اشتباه کنند. همه ما اشتباه می کنیم. آن ها معتقد بودند که لحظه برخورد توپ به دستان کاسمیرو نیازی به بازبینی ندارد چون اتفاقی عادی بوده است. 
سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه اظهار کرد: در نیمه دوم در بخش دفاعی خیلی خوب کار کردیم. در ۴۵ دقیقه نخست بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و در نیمه دوم شرایط عوض شد. بازی سختی بود. می خواستیم پیروز شویم. در نیمه اول شایسته اش بودیم. در همه بخش ها خوب بودیم اما عملکرد خوب دروازه بان حریف مانع از گلزنی مان شد. حریف در نیمه دوم پیشرفت کرد که اتفاقی عادی بود چون این تیم از بازیکنان بزرگی برخوردار است. 

 سرمربی آرژانتینی در پایان افزود: بازی نزدیک بود. در نیمه اول دیگو کاستا و آنتوان گریزمان فرصت گلزنی داشتند که تیبو کورتوا اجازه نداد توپ از خط دروازه عبور کند. ضربه مارکو آسنسیو را یان اوبلاک مهار کرد. یک داربی جدید بود. افسوس که نتوانستیم پیروز شویم.

انتهای پیام 

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.