حسرت راموس

حسرت راموس

مدافع رئال مادرید با توجه به تساوی بارسلونا دوست داشت تیمش برابر اتلتیکومادرید سه امتیاز بازی را کسب کند تا سفیدپوشان صدرنشین شوند.

سرخیو راموس

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، رئال مادرید شنبه شب در هفته هفتم لالیگا به مصاف اتلتیکومادرید رفت که این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت. سرخیو راموس پس از بازی گفت: می دانستیم بازی سختی خواهد بود. می خواستیم سه امتیاز را کسب کنیم اما این فرصت را از دست دادیم. حریف در نیمه اول ما را تحت فشار قرار داد اما در نیمه دوم توانستیم از خستگی شان بهره ببریم. ما در ضربات پایانی خوب نبودیم. در حقیقت دوست داشتیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم به خصوص بعد از نتیجه‌ای که بارسا کسب کرد.
مدافع رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: باید به حریف احترام گذاشت هر اشتباه ممکن بود نتیجه بازی را تعیین کند. گاهی اوقات بهتر است بازی را در کنترل داشته باشید. افسوس که نتوانستیم در ضربات نهایی دقت عمل لازم را داشته باشیم. 
بازیکن اسپانیایی به تمجید از دنی سبایوس پرداخت و گفت: او موقعیت های زیادی خلق کرد. زمانی که وارد زمین شد بازی را تغییر داد. او بازیکنی است که می تواند بازی حریف را بر هم بزند. 
راموس در پایان به آنتوان گریزمان اشاره کرد و گفت: نسبت به او احترام زیادی قائل هستم. در رابطه با بازیکنان دیگر نیز این چنین هستم.
انتهای پیام 

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.