صفحه اصلی / سرخط خبرها / با تصویب مجلس جلسات غیرعلنی محرمانه تلقی می‌شوند
با تصویب مجلس جلسات غیرعلنی محرمانه تلقی می‌شوند

با تصویب مجلس جلسات غیرعلنی محرمانه تلقی می‌شوند

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس از مصوبه جدید مجلس در جلسه غیر علنی پارلمان خبر داد.

 ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز (یکشنبه ۸ مهر) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نمایندگان در این جلسه مصوب کردند که از این پس مطالب جلسات غیرعلنی به عنوان اسناد محرمانه و طبقه‌بندی شده تلقی شود و هر نماینده‌ای که این مطالب را رسانه‌ای کند باید پرونده آن نماینده برای بررسی به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم،وی افزود: این موضوع در قانون وجود داشت و در این جلسه به همه اعلام شد یعنی اینکه ما مشکل قانونی نداشتیم و مقرر شد تا از این به بعد اعمال شود.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد تا سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تا آن میزانی که لازم است مطالب طبقه‌بندی‌شده و محرمانه را در رسانه‌ها و یا جمع خبرنگاران اعلام کند و اگر هر یک نماینده‌ای مطالبی از جلسه غیر علنی را رسانه‌ای کند، تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نیز درباره مصوبه امروز جلسه غیر علنی پارلمان، گفت:در این جلسه با رأی اکثریت نمایندگان مصوب شد تا اگر نماینده‌ای مطالب جلسه غیر علنی را رسانه‌ای کند، پرونده آن نماینده به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع می‌شود تا به آن رسیدگی شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.