چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ادامه شکست ناپذیری اتلتیکو در برنابئو/داربی مادرید برنده نداشت
ادامه شکست ناپذیری اتلتیکو در برنابئو/داربی مادرید برنده نداشت

ادامه شکست ناپذیری اتلتیکو در برنابئو/داربی مادرید برنده نداشت

رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در نخستین داربی فصل لالیگا به تساوی بدون گل دست یافتند تا قرمز و سفیدپوشان در سانتیاگو برنابئو شکست ناپذیز باقی بمانند.

داربی مادرید

به گزارش کسب و کار نیوز، رئال مادرید شنبه شب در هفته هفتم لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف اتلتیکومادرید رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نخستین ضربه به سمت دروازه را قرمز و سفیدپوشان زدند، شوت سائول نیگس را تیبو کورتوا دفع کرد. در ادامه آنتوان گریزمان قیچی برگردان زد که با اختلاف نسبتا زیادی به بیرون رفت. سپس نوبت به سفیدپوشان میزبان رسید. گرت بیل نیز نتوانست از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد. در دقیقه ۱۲ سرخیو راموس به سمت دروازه اتلتیکو ضربه سر زد که به بیرون رفت. مدافع اسپانیایی در این صحنه دچار آسیب دیدگی شد اما توانست به بازی اش ادامه دهد. 

شاگردان دیگو سیمئونه برخلاف دیدار های گذشته بازی دفاعی به نمایش نگذاشتند و سعی داشتند به گل نخست دست یابند. در دقیقه ۱۸ گریزمان فرصت داشت دروازه مادرید را باز کند. او با دروازه بان بلژیکی تک به تک شد اما ضربه چیپش به سر کورتوا برخورد کرد تا نتیجه صفر بر صفر باقی بماند. دقایقی بعد ضربه بیل با اختلاف خیلی کمی از کنار دروازه اتلتیکو عبور کرد. 

حمله های دو تیم ادامه داشت و دوباره سائول یک شوت سرکش به سمت دروازه میزبان زد. دنی کارواخال نخستین بازیکن داربی مادرید بود که کارت زرد دریافت کرد. این اتفاق در دقیقه ۳۰ رخ داد. لحظاتی بعد توپ در محوطه جریمه به دست کاسمیرو برخورد کرد و بازیکنان اتلتیکو معتقد به پنالتی بودند با این حال داور به آن اعتقادی نداشت و از VAR نیز استفاده نشد. 

برتری قرمز و سفیدپوشان ادامه داشت تا اینکه دوباره کورتوا دروازه مادرید را نجات داد. او ضربه دیگو کاستا را نیز مهار کرد. در دقایق پایانی یان اوبلاک ممکن بود خاطره کاریوس را تکرار کند. او قصد داشت توپ را با پا به هم تیمی اش پاس بدهد که ضربه اش به مارکو آسنسیو برخورد کرد اما دروازه بان اسلوونیایی توانست توپ برگشتی را مهار کند. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.

در شروع نیمه دوم بیل تعویض شد و دنی سبایوس وارد زمین شد. مادرید در ۴۵ دقیقه دوم تیم برتر بود و مدام حمله می کرد. در این شرایط خوان فران به دلیل خطا روی بنزما کارت زرد دریافت کرد. توماس لمار دومین بازیکن اتلتیکو بود که جریمه شد. در ادامه بازیکن فرانسوی از زمین خارج شد و آنخل کورئا به جای او به میدان رفت. 

برتری سفیدپوشان همچنان ادامه داشت و اتلتیکو تنها در لحظاتی از بازی می توانست نمایش مورد دلخواه خود را ارائه دهد. راموس نیز به دلیل خطا روی کورئا کارت زرد دریافت کرد. سپس کاستا زمین بازی را ترک کرد و توماس جایگزینش شد. اتلتیکو توانست در ۱۰ دقیقه پایانی کمی بازی را در اختیار داشته باشد و از فشار تیم حریف بکاهد. با این حال در لحظات پایانی توپ باز هم در اختیار میزبان بود. در این دقایق مودریچ تعویض شد و وینیسیوس فرصت بازی پیدا کرد. در نهایت توپی از خط دروازه ها رد نشد تا امتیاز ها تقسیم شود. همچنین اتلتیکو توانست در سانتیاگو برنابئو شکست ناپذیر بماند. این تیم پنج سال است که در این ورزشگاه مغلوب نشده است. 

رئال مادرید با ۱۴ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد و اتلتیکو با دو امتیاز کمتر سوم است.

انتهای پیام 

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.