صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / تسطیح مسیر خط لوله انتقال نفت نفت‌شهر- کرمانشاه
تسطیح مسیر خط لوله انتقال نفت نفت‌شهر- کرمانشاه

تسطیح مسیر خط لوله انتقال نفت نفت‌شهر- کرمانشاه

عملیات تسطیح مسیر، مخلوط‌ریزی و ترمیم آب‌بردگی‌های مسیر خط لوله انتقال نفت خام نفت‌شهر- کرمانشاه با موفقیت پایان یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, رئیس نگهداری و تعمیرات خط منطقه غرب هدف از انجام این عملیات را سهولت در تردد، دسترسی سریع‌تر به خطوط لوله انتقال نفت در مواقع اضطراری، انجام تعمیرات، پایش‌ها و بازرسی‌های دوره‌ای از مسیر عنوان کرد.
بهزاد خدادوست با بیان این مطلب که در این عملیات حریم خط از کیلومتر یک تا ۱۷۷ تسطیح شد، اعلام کرد: افزون بر این اقدام، رفع آب‌بردگی‌های موجود نیز در این مسیر انجام شد.
وی افزود: این عملیات در مدت زمان سه ماه و با استفاده از امکانات، دستگاه‌ها و ماشین‌آلات ساختمانی منطقه با همکاری واحدهای ترابری و حراست انجام شد.
وی تاکید کرد: افزون بر تسطیح مسیر و ترمیم آب‌بردگی‌ها، سه کیلومتر از مسیر یاد شده نیز مخلوط‌ریزی شد.
به گزارش شانا، منطقه غرب یکی از مناطق دوازده‌گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که وظیفه انتقال نفت‌خام و فرآورده‌های نفتی را در ناحیه جغرافیایی غرب کشور شامل مراکز انتقال شهید قمری، پایطاق، کرمانشاه و دو تاسیسات انتهایی کرمانشاه و سنندج برعهده دارد.
تأمین خوراک نفت‌خام پالایشگاه کرمانشاه، تأمین فرآورده‌های نفتی استان‌های کرمانشاه، کردستان و بخشی از استان ایلام، تأمین خوراک نفت سفید پتروشیمی (L.A.B)، تأمین خوراک نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج از مهم‌ترین وظایف این منطقه است.

همچنین مطالعه کنید:

درخواست “صدور کارت سوخت” تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی سید هاشمی؛ مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.