صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / اهمیت حفاری، ضرورت توجه به فرهنگ اچ اس ای را آشکار می‌‎سازد
اهمیت حفاری، ضرورت توجه به فرهنگ اچ اس ای را آشکار می‌‎سازد

اهمیت حفاری، ضرورت توجه به فرهنگ اچ اس ای را آشکار می‌‎سازد

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: اهمیت حفاری در صنعت نفت به‎گونه‌ای است که ضرورت توجه بیشتر به فرهنگ ایمنی، بهداشت و محیط زیست( اچ اس یی) را آشکار می‎‎سازد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, سپهر سپهری ضمن تبریک روز ملی ایمنی و آتش‎‌نشانی، افزود: با نگاهی عمیق و دقیق به فعالیت‎‌های صنعت نفت به‎ویژه حفاری، اهمیت حضور تلاشگران و فداکاران ایمنی و آتش‎‌نشانی و در مفهومی وسیع‎‌تر خانواده بزرگ اچ اس یی همگام و هم‎نفس با دیگر کارکنان این صنعت بر همگان روشن می‌شود.
وی اظهار کرد: سابقه حضور این عزیزان در صنایع نفت و گاز کشور به شروع فعالیت در این عرصه باز می‌گردد که با گذشت زمان و همگام با رشد و بالندگی این صنایع، بر دانش علمی و عملیاتی نیز افزوده شده است.
سپهری گفت: شایسته است با اتکا به ظرفیت‎‌های داخلی و مشارکت فعال همه کارکنان در قوام هرچه بیشتر چنین مقوله فرهنگی – صنعتی اهتمام داشته باشیم و ارتقای دانش و مهارت‎‌های عملی کارکنان این عرصه مورد توجه باشد.
وی ادامه داد: به‌کارگیری تجهیزات و روش‎‌های نوین و کارآمد به‎منظور شناسایی، کنترل و مهار مخاطرات ضروری است تا محیطی ایمن و به دور از حادثه برای پایداری و توسعه این صنعت فراهم شود.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران برای تلاشگران این عرصه توفیق روزافزون در انجام وظایف محوله و ارتقا و استحکام هرچه بیشتر فرهنگ اچ اس یی را آرزو کرد.

همچنین مطالعه کنید:

درخواست “صدور کارت سوخت” تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی سید هاشمی؛ مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.