صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / نتانیاهو: به تضمین‌هایی از جانب ترامپ درباره عملیات‌مان در سوریه دست یافتیم
نتانیاهو: به تضمین‌هایی از جانب ترامپ درباره عملیات‌مان در سوریه دست یافتیم

نتانیاهو: به تضمین‌هایی از جانب ترامپ درباره عملیات‌مان در سوریه دست یافتیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت، درباره عملیات ارتش این رژیم در سوریه به تضمین‌هایی از جانب دونالد ترامپ دست یافته است.

نتانیاهو و ترامپ

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از سایت سیریانیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد دیدارش با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: به آنچه می‌خواستم دست یافتم.

نتانیاهو خاطرنشان کرد، به تضمین‌های دونالد ترامپ درباره عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در سوریه دست یافته است. این تضمین‌ها بعد از تصمیم مسکو درباره مجهز کردن سوریه به سامانه‌های دفاع موشکی اس ۳۰۰ در پی سقوط هواپیمای نظامی ایلوشین ۲۰ روسیه از جانب ترامپ داده شده است.

رژیم صهیونیستی پیشتر هم تهدید کرده بود، به رغم ساقط شدن هواپیمای نظامی روسیه در حریم هوایی سوریه که مسکو، تل‌آویو را مقصر آن می‌داند به عملیات نظامی خود در سوریه ادامه خواهد داد.

نتانیاهو تاکید کرد، با ترامپ به موضوع حادثه سقوط هواپیمای ایلوشین ۲۰ روسیه و تصمیم مسکو در زمینه مجهز کردن ارتش سوریه به سامانه‌های اس ۳۰۰ پرداخته است.

دونالد ترامپ نیز درباره دیدارش با نتانیاهو گفت: ما درباره تجارت، ارتش و مسائل نظامی حرف زدیم. ما کاملا هر آنچه اسرائیل در زمینه امنیتی انجام می‌دهد، تایید می‌کنیم.

ترامپ درباره بحران روسیه و اسرائیل در پی سقوط هواپیمای ایلوشین ۲۰ تاکید کرد: اگر شرایط فراهم شود با ولادیمیر پوتین (رئیس‌جمهوری روسیه) در این باره صحبت خواهم کرد.

این پنجمین دیدار بین ترامپ و نتانیاهو از زمان ریاست‌جمهوری ترامپ است.

نتانیاهو پیش از عزیمت به نیویورک نیز گفته بود، به تلاش‌هایش به منظور ممانعت از فعالیت‌های ایران در سوریه و هماهنگی امنیتی بین ارتش روسیه و اسرائیل ادامه می‌دهد. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.