صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / شکست عجیب رئال مادرید ۱۰ نفره!

شکست عجیب رئال مادرید ۱۰ نفره!

رئال مادرید در حالی نخستین شکست خود را در این فصل لالیگا برابر سویا تجربه کرد که مجبور شد پس از آسیب‌دیدگی مارسلو ۱۰ نفره بازی کند.

رئال مادرید

به گزارش کسب و کار نیوز، رئال مادرید چهارشنبه شب در هفته ششم لالیگا برابر سویا قرار گرفت و با سه گل از میزبانش شکست خورد.

مادرید در دقیقه ۱۷ دروازه‌اش را بازشده دید. آندره سیلوا با پاس خسوس ناواس توانست دروازه تیبو کورتوا را باز کند. در ادامه میزبان گل دوم را نیز به ثمر رساند و سیلوا دبل کرد. نمایش ضعیف شاگردان یولن لوپتگی ادامه داشت تا این‌که اشتباه مدافع‌های این تیم گل سوم سویا را نیز رقم زد. ویسام بن‌یدر در دقیقه ۳۹ نتیجه را سه بر صفر به نفع میزبان کرد.

در نیمه دوم مادرید توانست یکی از گل‌ها را جبران کند اما داور با کمک VAR گل لوکا مودریچ را آفساید دانست. در ادامه بازیکنان تیم مادریدی چند فرصت گلزنی را از دست دادند. لوپتگی در ترکیب تیمش تغییراتی انجام داد و لوکاس واسکس، ماریانو دیاس و دنیل سبایوس به میدان رفتند اما شرایط عوض نشد و در ادامه مادرید مجبور شد ۱۰ نفره بازی کند. پس از انجام سه تعویض مارسلو آسیب دید، او دقایقی در زمین ماند اما نتوانست به بازی خود ادامه دهد و مجبور شد زمین بازی را ترک کند.

وضعیت مادرید پس از این اتفاق بدتر شد و این تیم حتی نتوانست یکی از گل‌ها را جبران کند. سفیدپوشان برای نخستین‌بار در این فصل لالیگا شکست خوردند اما با ۱۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول باقی ماندند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.