صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / روس‌ها بازی برده را به برزیل باختند/ قدرت‌نمایی صرب‌ها با شکست ایتالیای میزبان

والیبال قهرمانی جهان - ۲۰۱۸

روس‌ها بازی برده را به برزیل باختند/ قدرت‌نمایی صرب‌ها با شکست ایتالیای میزبان

در آغاز دور سوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸، برزیل از سد روسیه گذشت و ایتالیای میزبان مغلوب صربستان شد.

تمرین تیم ملی والیبال روسیه

به گزارش کسب و کار نیوز، دور سوم گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی ۲۰۱۸ جهان از عصر چهارشنبه با برگزاری دو دیدار آغاز شد و در پایان برزیل با بازگشتی دیدنی به بازی، روسیه را از پیش رو برداشت و صربستان در میان‌ شگفتی ۱۱ هزار هوادار ایتالیایی قاطعانه از سد میزبان گذشت.
در نخستین بازی که از ساعت ۱۸:۳۰ شروع شد، دو تیم برزیل و روسیه در دیداری که تکرار فینال المپیک ریو بود، به مصاف هم رفتند و در حالی روس‌ها فاصله زیادی با کسب پیروزی سه بر صفر نداشتند که اسیر کامبک فوق‌العاده برزیلی‌ها شدند و در نهایت با حساب سه بر دو زمین را ترک کردند و تنها به یک امتیاز از این بازی بسنده کردند.
 در سوی دیگر شاگردان رنان دال زاتو که ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۰-۲۵، ۲۱-۲۵، ۲۵-۲۲، ۲۵-۲۳ و ۱۵-۱۲ به سود خود تمام کردند، با این پیروزی ضمن کسب دو امتیاز، گام بلندی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی برداشتند.

در دومین دیدار هم که از ساعت ۲۲:۴۵ برگزار شد، تیم ملی ایتالیا در حضور بیش از ۱۱ هزار هوادارش میزبان صربستان بود  و در پایان این شاگردان نیکولا گربیچ بودند که توانستند با ارائه یک بازی برتر در هر سه ست قاطعانه از سد میزبان و با تمام ستاره‌هایش بگذرند تا با کسب سه امتیاز شیرین از این بازی سخت، در آستانه صعود به جمع چهار تیم پایانی قرار بگیرند.
ایتالیا هم که ست‌های بازی را با امتیازهای ۱۵-۲۵، ۲۰-۲۵ و ۱۸-۲۵ به صرب‌ها واگذار کرد، در دیدار آخرش برابر لهستان محکوم به پیروزی است.
امروز (پنج‌شنبه) هم روسیه در دیداری که حکم مرگ‌ و زندگی را برایش دارد، از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف آمریکای بدون شکست می‌رود و از ساعت ۲۲ لهستان رو در روی صربستان قرار می‌گیرد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.