صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دلیل عصبانیت شدید کلوپ
دلیل عصبانیت شدید کلوپ

دلیل عصبانیت شدید کلوپ

سرمربی لیورپول نسبت به عملکرد داوری در دیدار برابر چلسی اعتراض دارد. او از دلیل فریاد خود بر سر بازیکن سوئیسی اش سخن به میان آورد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، اسکای اسپورت اعلام کرد لیورپول در جام اتحادیه انگلیس به مصاف چلسی رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد. یورگن کلوپ بعد از بازی گفت: این دیدار برای هر دو تیم سخت بود. تغییرات زیادی داشتیم و طبیعی بود که برای هماهنگ شدن به زمان نیاز داشتیم. فرصت های زیادی را به دست آوردیم اما متاسفانه در نهایت تن به شکست دادیم.

او درباره فریادی که بر سر شقیری کشید، گفت: می خواستم که توپ را به صلاح پاس بدهد اما این کار نکرد و همین باعث عصبانیت من شد.

کلوپ درباره گل دوم چلسی که توسط هازارد به ثمر رسید، گفت: می‌توانستیم که روی این گل بهتر دفاع کنیم. سرعت هازارد بسیار بالا است و تسلط او روی توپ هم فوق العاده است. من در دیدار برابر پاری سن ژرمن چنین گلی به ثمر رساندیم.

سرمربی آلمانی لیورپول در پایان سخنانش گفت: از نظر من گل نخست چلسی آفساید بود با این حال داور تصمیم سختی گرفت. سوال این است که تکنولوژی VAR اگر در چنین صحنه های به کار گرفته نشود پس دیگر به چه دردی می آید؟

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.