صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مصاف استقلال و پرسپولیس به روایت مجید صالح

مصاف استقلال و پرسپولیس به روایت مجید صالح

مربی سابق استقلال می‌گوید شهرآورد پایتخت یک بازی خاص است که نتیجه‌اش به زمان بازی و شرایط خود بازی برمی‌گردد.

مجید صالح

مجید صالح مربی سابق استقلال و سرمربی فعلی تیم فجر سپاسی شیراز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شهرآورد پایتخت و بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در این چند تجربه‌ای که به عنوان مربی استقلال در دربی داشتم، الان باتوجه به شرایط فعلی، درباره نتیجه داربی نمی‌توان قضاوت کرد. دربی یک بازی خاص است و به بازی‌های قبل و شرایط تیم‌ها ربطی ندارد و تجربه به من ثابت‌ کرده که اگر در جدول بالاتر باشی و نتایج بهتری داشته باشی ممکن است در داربی موفق نباشی و اینکه در چه شرایطی هستی یا بازی قبلی را با چه نتیجه‌ای پشت‌سر گذاشتی و نتایج فصل چه بوده شاید در نتیجه داربی تاثیرگذار نباشد. شهرآورد پایتخت یک بازی خاص است که نتیجه‌اش به زمان بازی و شرایط خود بازی برمی‌گردد.

او ادامه داد: من به عینه دیدم که موقعی در استقلال شرایط جدولی‌مان بهتر بود، در داربی پرسپولیس موفق بود گاهی پرسپولیس در جدول از ما بالاتر بود و ما دربی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. شرایط فنی و اوضاع جدول نمی‌توان تعیین کننده نتیجه داربی باشد. همه چیز به روز بازی برمی‌گردد. به خواسته‌ای که خود بازیکنان دارند و این‌که آیا می‌خواهند در بازی برنده باشند. نقطه قوت هر دو تیم هواداران است و دو تیم درحال حاضر شرایط خوبی دارند. پرسپولیس هم در لیگ برتر در جایگاه خوبی قرار دارد و در لیگ قهرمانان آسیا به نیمه نهایی صعود کرده است.  حتی استقلال هم در لیگ قهرمانان آسیا دچار یک حادثه شد وگرنه می‌توانست در بازی با السد قطر به بازی برگردد. به همین خاطر نمی‌توانیم درباره نتیجه دربی قاطعانه صحبت کنیم اما به عنوان یک استقلالی با احترام به تیم پرسپولیس، دوست دارم که استقلال برنده این مسابقه باشد.

سرمربی تیم فجر سپاسی درباره داربی شیراز و بازی این تیم مقابل قشقایی در هفته ششم لیگ دسته یک اظهار کرد: بالاخره هم ما و هم تیم قشقایی شیراز در تلاش هستیم تا نماینده خوبی برای شیراز در لیگ دسته یک باشیم.  ما برای این بازی روی تیم قشقایی داریم کار می‌کنیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی می‌کنیم و ان‌شاءالله که بتوانیم در این مسابقه موفق باشیم. امیدوارم هواداران هر دو تیم به ورزشگاه بیایند تا یک دربی خوب در شیراز هم داشته باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.