صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اتلتیکو با پیروزی به استقبال داربی مادرید می رود
اتلتیکو با پیروزی به استقبال داربی مادرید می رود

اتلتیکو با پیروزی به استقبال داربی مادرید می رود

اتلتیکومادرید پیش از داربی مادرید اوئسکا را شکست داد و دومین پیروزی پیاپی خود را در لالیگا جشن گرفت.

آنتوان گریزمان

به گزارش کسب و کار نیوز، اتلتیکومادرید سه شنبه شب در هفته ششم لالیگا به مصاف اوئسکا رفت و با سه گل مهمانش را در واندا متروپولیتانو شکست داد.

قرمز و سفیدپوشان به راحتی توانستند بازی مورد نظرشان را به نمایش بگذارند و در دقیقه ۱۵ به گل نخست دست یافتند. در یک حمله دیگو کاستا توپ را برای آنتوان گریزمان فرستاد و مهاجم فرانسوی گلزنی کرد. در ادامه بازی توماس با یک شوت زیبا نتیجه را دو بر صفر به نفع میزبان کرد. در دقیقه ۳۲ ضربه کوکه وارد دروازه اوئسکا شد اما داور آن را آفساید عنوان کرد. با این حال با کمک VAR نظرش را تغییر داد و شاگردان دیگو پابلو سیمئونه با پیروزی سه بر صفر به رختکن رفتند.

در نیمه اول خوسه خیمنس به دلیل مشکلات جسمانی به بیرون رفت و لوکاس هرناندز جایگزینش شد. در نیمه دوم بازی تقریبا آرامی در جریان بود و اتلتیکو چند موقعیت به دست آورد که به گل تبدیل نشدند. گریزمان در دقیقه ۵۳ و کاستا در دقیقه ۶۵ تعویض شدند. نیکلا کالینیچ و ژلسون مارتینس به میدان رفتند اما نتوانستند گلزنی کنند. در نهایت سه امتیاز بازی به اتلتیکو رسید. قرمز و سفیدپوشان با پیروزی به استقبال داربی مادرید می روند. این دیدار شنبه شب بین دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو برگزار می شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.