صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / آیت‌الله نوری همدانی: مسئولان برای علاج این وضعیت اقتصادی کاری کنند
آیت‌الله نوری همدانی: مسئولان برای علاج این وضعیت اقتصادی کاری کنند

آیت‌الله نوری همدانی: مسئولان برای علاج این وضعیت اقتصادی کاری کنند

آیت الله نوری همدانی گفت: امروز اگر مسئولان نظارت و اشراف کافی داشته باشند بخش عمده‎ای از مشکلات حل خواهد شد، ما از طرف حوزه علمیه قم از مسئولان می خواهیم وضعیت اقتصادی را علاج کنند.

نوری همدانی

به گزارش کسب و کار نیوز، این مرجع تقلید در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم قم  وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را نگران کننده دانست و اظهار کرد: افزایش قیمت بعضی از محصولات ربطی به تحریم و دلار ندارد؛ خیلی از محصولات تولید داخل است.

وی ادامه داد: امروز اگر مسئولان نظارت و اشراف کافی داشته باشند بخش عمده‎ای از مشکلات حل خواهد شد، مردم تا کی باید منتظر اقدام مسئولان برای کنترل قیمت ها باشند، روز به روز گرانی بیشتر می شود و این مشکل برعهده بعضی از افراد بی کفایت است؛ ما از طرف حوزه علمیه قم از مسئولان می خواهیم وضعیت اقتصادی را علاج کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم در بخش دیگر عنوان کرد: حضور مردم در دهه محرم امسال بیانگر این بود که دشمن از تبلیغات خود نتیجه نگرفته و فرهنگ ایثار و شهادت و ظلم ستیزی و عزت طلبی همچنان زنده است و عشق علاقه سیدالشهداء ماندگار است.

آیت‌الله نوری همدانی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز گفت: این حادثه بیانگر زبونی دشمن بود و مردم چهره دشمن را بهتر شناختند؛ این حادثه موجب وحدت و انسجام گردید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.