صفحه اصلی / دسته بندی نشده / محیط‌بانی در مناطق مرزی بسیار حساس است
محیط‌بانی در مناطق مرزی بسیار حساس است

فرماندار تایباد:

محیط‌بانی در مناطق مرزی بسیار حساس است

فرماندار تایباد با بیان اینکه محیط‌بانی یکی از مشاغل بسیار حساس بشمار می‌رود، گفت: به ویژه حفاظت از محیط زیست در مناطق مرزی به دلیل حساسیت بالا در جلوگیری از قاچاق گونه‌های جانوری از حساسیت بیشتری برخوردار است.

محیطبان

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین شرافتی‌راد امروز چهارم مهر ماه در مراسم تودیع و معارفه رییس محیط زیست تایباد که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه اصلی محیط‌بانان حفاظت از محیط زیست، جلوگیری از قاچاق و انقراض جانوران رها شده در طبیعت و در این راستا اعمال قانون بهترین راه برای مقابله با افراد خاطی است.

وی با اشاره به اهمیت مرزی بودن شهرستان تایباد و همجواری با کشور افغانستان افزود: این شهرستان مرزی به عنوان پیشانی کشور باید محیط زیستی سالم و عاری از هرگونه مشکل داشته باشد. تاکنون در این ارتباط مسئولان مربوطه با متخلفان برابر قانون برخورد کرده‌اند.

نماینده عالی دولت در این شهرستان بیان کرد: محیط زیست تایباد، زیستگاه انواع گونه‌های جانوری همچون آهو، هوبره و گربه وحشی است. 

در ادامه این مراسم، از زحمات چندساله محمدجواد علیپور تقدیر شد و طی حکمی سیدعلی قیصری به سمت ریاست اداره محیط زیست تایباد منصوب گردید.

علیپور بعد از این در جایگاه رییس اداره محیط زیست تربت‌جام خدمت خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

قانونی که به نفع هیچکس نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شرق، کالاهای قاچاق و به قولی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.