صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / قلعه‌نویی: بازی سختی داریم/ در مسجدسلیمان امکانات نیست
قلعه‌نویی: بازی سختی داریم/ در مسجدسلیمان امکانات نیست

قلعه‌نویی: بازی سختی داریم/ در مسجدسلیمان امکانات نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فردا(پنج‌شنبه) بازی بسیار سختی با نفت مسجدسلیمان داریم.

امیر قلعه نویی

به گزارش کسب و کار نیوز، منطقه خوزستان، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان، با عرض تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از مردم خوزستان در حمله تروریستی در اهواز، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در شهر اولین‌ها حضور دارم. مردم این‌جا در اخلاق و معرفت نیز اولین هستند. همچنین جا دارد از باشگاه نفت مسجدسلیمان بابت زمینی که برای تمرین در اختیار ما قرار داده است، قدردانی کنم.

وی ادامه داد: ای‌کاش این شهر به اندازه لیاقت این مردم امکانات داشت. این‌جا فاقد یک هتل است. من اعتقادم این است که مسئولان باید به این شهر از نظر ساختاری و تیم‌داری بیشتر رسیدگی کنند و نفت جزو تیم‌های ریشه‌دار و باقدمت است و امیدوارم مسئولین نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته باشند. البته شرایط اقتصادی روز به روز بدتر می‌شود و مسئولان اول به دنبال حل مشکلات درون‌سازمانی خود هستند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان عنوان کرد: بازی بسیار سختی با نفت مسجدسلیمان داریم و من یک بار بازی در این‌جا را تجربه کرده‌ام. جدیدا آقای مرزبان سرمربی این تیم شده است که بازی این تیم با سایپا را هم آنالیز کرده‌ایم و امیداورم با ارائه یک بازی خوب و با برنامه، سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی بیان کرد: مردم مسجدسلیمان عاشق فوتبال هستند و این فوتبال به امکانات و پول نیاز دارد و در این‌جا به دلیل نبود امکانات و پول، نتوانسته‌اند یک تیم قوی ببندند.

قعله‌نویی گفت: برای بازی فردا سیاوش یزدانی را در اختیار نداریم اما سایر نفرات ما را همراهی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران نجیب هستند که برخی مظلوم هم هستند که می‌توان از مردمان خوزستان نام برد؛ آن‌ها علاوه‌بر این که هشت سال مردانه جنگیدند، هزینه هم دادند اما متاسفم که چرا مسئولان امر به این استان‌ خوب و مردمان خونگرمش توجه نکرده‌اند. در خرمشهر هیچ اتفاقی نیفتاده است و در مسجدسلیمان نیز که بخشی از ثروت این‌جاست، به همین صورت بوده و یک هتل ندارد. باید امکاناتی در شأن و شخصیت مردم باشد که نیست. امیدوارم دغدغه‌های اقتصادی مملکت برطرف شود زیرا مردم ایران لیاقت‌شان بیشتر از این است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.