صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مرزبان: از نظر فوتبالی قوی‌تر شده‌ایم/ ۱۰ روز سخت را پیش‌رو داریم

مرزبان: از نظر فوتبالی قوی‌تر شده‌ایم/ ۱۰ روز سخت را پیش‌رو داریم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از نظر فوتبالی قوی‌تر شده‌ایم و می‌خواهیم این فوتبال و کیفیت خوب را در دیدار با سپاهان، با یک نتیجه خوب نشان دهیم.

علیرضا مرزبان

به گزارش کسب و کار نیوز، منطقه خوزستان، علی‌رضا مرزبان در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان، اظهار کرد: بازی با سپاهان تیمی که هر سال با توجه به شرایطی که دارد و باید برای قهرمانی تلاش کند، دیدار سختی برای ما خواهد بود.

وی افزود: سپاهان چند سالی است که در رقابت‌های حساس برای قهرمانی نقشی نداشته است و امسال تغییرات بزرگی در این تیم ایجاد شده است و از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد و جزو تیم‌هایی است که تاکنون شکست نداشته است. با توجه به شرایطی که ما در تیم‌مان داریم و تاکنون پیروز نشده‌ایم، به سه امتیاز بازی نیاز داریم و مطمئنا بازی درگیرانه خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند؛ ما ۱۰ روز سخت را پیش رو داریم و در مسجدسلیمان باید ۲ بار برابر استقلال تهران بازی کنیم و به هیمن دلیل به محبت هواداران نیاز داریم و آن‌ها باید این احساس را داشته باشند که وقتی حرف از شیران زاگرس می‌شود، فقط به نیروهای درون زمین مربوط نمی‌شود، بلکه باید روی سکوها هم این شیران را داشته باشیم تا بتوانیم از این بازی‌ها نتایج خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: تیم سپاهان را خیلی خوب آنالیز کرده‌ایم، بازی قبلی آن‌ها با فولاد را که خیلی خوب توانستند با دو گل پیش بیفتند را هم، بررسی کرده‌ایم. بازیکنانی که به این تیم اضافه شده‌اند خیلی خوب هستند که کیفیت تیمی را بالا برده‌اند. ما هم تلاش می‌کنیم که کیفیت فوتبالی خوبی را نشان دهیم. از نظر فوتبالی نیز قوی‌تر شده‌ایم و می‌خواهیم این فوتبال و کیفیت خوب را با یک نتیجه خوب نشان دهیم.

مرزبان گفت: علاوه‌بر این که در لیگ برتر باید رو در روی استقلال تهران قرار بگیریم،  در جام حذفی هم باید به مصاف تیم بزرگ استقلال برویم که به این دیدار هم مانند لیگ برتر نگاه جدی داریم و با تمام نیرو به زمین می‌رویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.