صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / اعلام آمادگی ایران برای توسعه همکاری‌ها در زمینه گردشگری

کاردار سفارت کشورمان در پاریس مطرح کرد:

اعلام آمادگی ایران برای توسعه همکاری‌ها در زمینه گردشگری

کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری با الن لوی، معاون بین‌الملل شهرداری ایسی له مولینو بر امادگی ایران در توسعه همکاری‌ها در زمینه گردشگری تاکید کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در این دیدار الن لوی که به دعوت نمایندگی گردشگری ایران در پاریس در پاویون ایران حضور یافته بود، ضمن دیدار از پاویون ایران با طاهری کاردار سفارت کشورمان در پاریس ملاقات کرد.

وی از ایران به عنوان کشوری قدرتمند یاد کرد و از موضع دولت فرانسه در زمینه حفظ و اجرای برجام و مخالفت با وضع تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران حمایت کرد.

وی با اشاره به نقش تاریخی و فرهنگی ایران، همکاری در حوزه گردشگری را یکی از فرصت‌های مهم و جدی برای تقویت مناسبت دو کشور خواند.

وی همچنین توسعه مناسبات بین شهرداری‌ها را یکی از برنامه‌های در دست بررسی این شهرداری خواند.

کاردار سفارت کشورمان نیز با اشاره به سابقه همکاری‌های موجود بین کشورمان با شهرداری ایسی له مولینو آمادگی کشورمان برای کمک به تقویت مناسبات این شهرداری با شهرداری‌های محتلف ایران را اعلام کرد.

چهلمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پاریس موسوم به تاپ رزا امروز سه‌شنبه در پاریس کار خود را آغاز کرد و قرار است به مدت ۴ روز به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.