صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / ‌پیشکسوت مطبوعات هرمزگان در بستر بیماری
‌پیشکسوت مطبوعات هرمزگان در بستر بیماری

‌پیشکسوت مطبوعات هرمزگان در بستر بیماری

‌ایوب دبیری نژاد، از پیشکسوتان مطبوعات استان هرمزگان بر اثر سکته مغزی در بستر بیماری به سر می‌برد.

ایوب دبیری نژاد

‌یعقوب دبیری نژاد، فرزند ایوب دبیری نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، ‌‌اظهار کرد: پدرم بعد از اتمام یک جلسه کاری و درحالی‌که مهمانانش را بدرقه می‌کرد، دچار خونریزی مغزی شده و به بیمارستان منتقل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پدرم تنها ۵۷ سال دارد، تصریح کرد: پزشکان می‌گویند سطح هوشیاری‌اش پایین است و ما منتظر هستیم با بالا رفتن سطح هوشیاری‌اش وضعیتش نیز رو به بهبود رود.

فرزند پیشکسوت مطبوعات هرمزگان از مردم خواست برای بهبود وضعیت و سلامتی پدرش دعا کنند.

همچنین مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص عنوان کرد: متأسفانه آقای ایوب دبیری نژاد بر اثر سکته حاد مغزی به‌طور وسیع دچار خونریزی مغزی شده،  در کما به سر می‌برد و سطح هوشیاری‌اش ۳ است.

به گزارش کسب و کار نیوز، ایوب دبیری‌نژاد صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول روزنامه دریا و مدیر خبرگزاری فارس در هرمزگان در کارنامه خود مدیرکلی دفتر امور شهری استانداری هرمزگان (۱۳۸۴ تا ۱۳۸۹)، دبیر ستاد دهیاری‌ها و شهرداری‌های هرمزگان (۱۳۸۵تا ۱۳۸۹)، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری بندرعباس (۱۳۷۸ تا ۱۳۸۲)، معاون خدمات‌شهری شهرداری بندرعباس (۱۳۸۱ تا ۱۳۸۲)، معاون خدمات‌شهری و قائم‌مقام شهرداری بندرعباس (۱۳۷۲ تا ۱۳۷۸)، شهردار منطقه۲ بندرعباس(۱۳۷۱ تا ۱۳۷۲)، شهردار بندرخمیر (۱۳۶۷ تا ۱۳۷۱)، شهردار بستک (۱۳۶۴ تا ۱۳۶۷) و دبیر آموزش‌وپرورش بندرعباس (۱۳۶۳ تا ۱۳۸۹) را دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.