چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / فارس / ‌بیش از هر زمانی نیازمند رفتارهای دوران دفاع مقدس هستیم
‌بیش از هر زمانی نیازمند رفتارهای دوران دفاع مقدس هستیم

استاندار فارس:

‌بیش از هر زمانی نیازمند رفتارهای دوران دفاع مقدس هستیم

‌استاندار فارس گفت: امروز زمانه‌ای است که ما بیش از هر زمان دیگری به رفتارهای دوران دفاع مقدس نیاز داریم‌.

استاندار

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، اسماعیل تبادار عصر دوشنبه ۲ مهر در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس، وحدت، همدلی، هماهنگی، همسویی و توکل به خداوند تحت رهبری امام راحل را از بارزترین رفتارهای دوران دفاع مقدس دانست.

او افزود: امروز هم باید به این راه و طریق سرشار از روحیه و توان توجه داشته باشیم و هر مطلبی که بتواند راه شهید را برجسته کند برای ما مسئولان یک تکلیف باشد‌ .

وی ادامه داد: قطعا با در پیش گرفتن رفتارها و منش دوران دفاع مقدس تحت فرامین رهبر معظم انقلاب، امروز نیز خواهیم توانست این گردنه سخت و دشوار را پشت سرگذاریم چرا که نظام جمهوری اسلامی بارها و بارها نشان داده که می تواند از چنین مقاطع و شرایط سختی به سلامت عبور کند‌

استاندار فارس گفت: البته نگاه ما به شهدا نه از باب نیاز شهدا بلکه از باب نیاز خود ما به این جایگاه رفیع است و هیچ گاه فراموش نخواهیم کرد که بعد از لطف و عنایت خداوند، امنیت و حفاظت از نظام و انقلاب اسلامی را مدیون خون پاک شهدا و رادمردی های آنها هستیم‌ .

تبادار تصریح کرد: تمام آن رشادت ها و از خود گذشتگی ها به اشکال مختلف به عنوان اسناد بزرگ تاریخی ثبت و ضبط شده و این نه از باب نیاز شهدا بلکه خود ما نیازمند ثبت این رشادت ها هستیم‌.

وی ادامه داد: شهدا افرادی هستند که در عرصه ای از تاریخ با مشعل هدایت امام حسین (ع) تاریخ سازانی بزرگ شدند و ما گذشته و امنیت خود را باید مدیون آن عزیزان بدانیم و آنها را تکریم کنیم و گرامی بداریم‌ .

نماینده عالی دولت در استان فارس یادآور شد: وقتی انقلاب نوپای ما یک نهال کوچک بود همه سردمداران و بدخواهان انقلاب اسلامی که دنیا را به ۲ بلوک شرق و غرب بین خود تقسیم کرده بودند و شعارهای انقلاب اسلامی که نه شرقی و نه غربی و استقلال و آزادی بود، خوشایندشان نبود با تمام توان در مقابل این انقلاب ایستادند و جنگی را به وسیله صدام بر کشور تحمیل کردند‌ .

مهندس تبادار افزود: در آن مقطع که همه آنها پشت سر صدام ایستاده بودند و همه جانبه از او حمایت می کردند، کشور ما به تنهایی و تحت رهبری های امام راحل که بر دل های مردم حکومت می کرد و رشادت های رزمندگان اسلام در مقابل دشمنان ایستادگی کرد‌ .

وی ادامه داد: امروز هم دشمنان و مستکبران به رغم شعارهایی که از استقلال و حقوق بشر سر می دهند، به هیچ وجه آزادگی و استقلال دیگر کشورها را بر نمی تابند و جمهوری اسلامی را که الگوی آزادی خواهی و مبارزه با ظلم و بی عدالتی است را به هر شکل که می توانند تحت فشار قرار می دهند‌ .

استاندار فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: در این حادثه نیز باز مشاهده کردیم که کشورهایی که ندای مقابله و برخورد با تروریسم سر می دهند چگونه از تروریسم کور حمایت می کنند و چنین اتفاقاتی را تحت حمایت خود رقم می زنند‌ .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.