صفحه اصلی / استان ها / همدان / تعریض و جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد
تعریض و جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد

مدیر اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد خبر داد:

تعریض و جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد

مدیر اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد از در دست تعریض بودن و جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه حادثه‌خیز اسدآباد خبر داد.

گردنه اسدآباد

ساسان رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قرارداد عملیات تعریض و جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد با پیمانکار بسته شده و پیمانکار موردنظر با قراردادی افزون بر ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پروژه فوق را آغاز کرده است.

وی با اشاره به گردنه اسدآباد به طول ۱۵ کیلومتر افزود: در مرحله اول قرارداد طول تعریض و جداسازی لاین رفت و برگشت ۹ کیلومتر و ۲۰۰ متر بوده که با اتمام قرارداد اول مرحله دوم قرارداد انعقاد خواهد شد.

رستمی با بیان اینکه این پروژه مربوط به راه و شهرسازی بوده و قرار است توسط ماده ۴۸ به راهداری محول شود، تصریح کرد: بیشترین تصادفات در گردنه اسدآباد به عنوان یکی از نقاط حادثه‌خیز واژگونی خودرو، انحراف به چپ و تصادفات رخ به رخ بوده که اجرای طرح فوق نسبت به کاهش این سوانح از نقش موثری برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نقاط حادثه‌خیز راه‌های سطح شهرستان شناسایی شده و برای مرتفع شدن مشکلات این نقاط وزارتخانه دارای برنامه‌های بلندمدت مختلفی است، تصریح کرد: برای اجرای این برنامه‌ها نیازمند اعتبار و تخصیص اعتبارات به موقع هستیم.

رستمی در ادامه خاطرنشان کرد: تا کنون از راه اسدآباد به داشبلاغ به طول ۲۶ کیلومتر، تعریض ۵ کیلومتر انجام شده و ۲۱ کیلومتر مسیر باقیمانده که هر ساله با تخصیص اعتبارات ملی بخشی از تعریض مسیر انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به برخی نقاط حادثه‌خیز سطح شهرستان گفت: امسال نصب روشنایی سه‌راهی آجین انجام شد و سه‌راهی آجین به سمت کنگاور شامل سه‌راهی گاوگدار، سه‌راهی بیتروان و سه‌راهی نصرت‌آباد با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در دست تعریض هستند.

رستمی یادآور شد: نصب سرعت‌گیر در داخل روستای یوسف‌آباد، نصب پل عابرپیاده و نیوجرسی در داخل روستای پل‌شکسته، احداث زیرگذر بادخوره و نصب نیوجرسی در راه اسدآباد به جنت‌آباد از جمله اقداماتی است که در راستای کاهش تصادفات مسیر راه‌های سطح شهرستان توسط اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انجام گرفته است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.