صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / دعوت از دانشجویان نو ورود برای پرورش مهارت در کنار دانش‌اندوزی
دعوت از دانشجویان نو ورود برای پرورش مهارت در کنار دانش‌اندوزی

در آئین رویش دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح شد؛

دعوت از دانشجویان نو ورود برای پرورش مهارت در کنار دانش‌اندوزی

بیش از ۹۰۰ دانشجوی جدیدالورود به دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در پانزدهمین آئین رویش، گرد هم آمدند.

دانشگاه شیراز

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر «سید منصور کشفی» مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور در جمع دانشجویان جدیدالورود به این دانشگاه، ضمن تبریک موفقیت برای پذیرش در این دانشگاه، از آنان خواست تا در طول دوره تحصیل، به پرورش همه ابعاد وجود خود بپردازند.

 دکتر «کشفی» با بیان اینکه انسان از دو بعد کالبد و همچنین روح، تشکیل یافته است؛ گفت: این دو بعد از یکدیگر جدایی ناپذیرند و سلامت هرکدام، به دیگر وابسته است.

مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه انسان موجودی چند بعدی است، دانشجویان را به پرورش و حفظ سلامت توامان جسم و روح، در فرصت جوانی و ایام تحصیل دعوت کرد.

وی دانشگاه علوم پزشکی شیراز را یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور معرفی کرد که فرصت‌های فراوانی را در زمینه دانش اندوزی و مهارت آموزی در اختیار دانشجویان قرار داده است.

در ادامه مراسم دکتر «کوروش عزیزی»، معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سخنانی دانشجویان را به کسب مهارت در کنار تحصیل علم فراخواند و گفت: فعالیت بیش از ۲۰ کانون فرهنگی_هنری دانشجویی، ۷ تشکل قوی سیاسی و انجمن‌های علمی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، فرصتی ارزشمند را پیش روی دانشجویان قرار داده تا بتوانند در زمینه‌های مختلف پرورش یابند.

عزیزی همچنین کاروان ورزشی دانشجویان این دانشگاه را یکی از کامل ترین کاروان های ورزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور معرفی کرد که همواره افتخارآفرین بوده و افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز نه تنها از در حیطه علمی سرآمد است، بلکه از بعد مهارتی نیز بی بدیل بوده و همگان به این امر، اذعان دارند.

 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: دانش اندوزی و تحصیل، باید منجر به تغییر صحیح نگرش و ایجاد قدرت تحلیل در افراد شود و در غیر این صورت، انسان تک بعدی شده و نمی‌تواند برای جامعه مفید باشد.

عزیزی در بخش دیگری از صحبت خود به پیش بینی راهکارهای ارتباط با خانواده‌های دانشجویان اشاره کرد که تلاش شده تا به بهترین شکل تقویت شود و در کنار این ارتباط گیری، برنامه‌های آموزشی نیز برای آنان در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: نکته قابل توجه دیگر برای پذیرفته شدگان در این دانشگاه، وجود ظرفیت‌های قوی در زمینه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی در شهر شیراز است که فرصت مضاعفی را برای پرورش دانشجویان فراهم ساخته است.

به گزارش مفدا،  امسال، پانزدهمین دوره از آئین رویش در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد و برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر، اجرای تواشیح توسط گروه طه، قرائت عهدنامه ورود به دانشگاه علوم پزشکی با همراهی استاد تابعی، مدیر گروه اخلاق پزشکی دانشگاه، نمایش توسط گروه دانشجویی و شعبده بازی از دیگر بخش های این آئین بود.

 بیش از ۹۰۰ دانشجوی جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در نوبت دوم این برنامه، از غرفه‌های مربوط به واحدهای مدیریتی مختلف دانشگاه بازدید کرده و با مجموعه معاونت فرهنگی و دانشگاه، آشنا شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.