صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / هیچ کمانداری بدون انتخابی ملی‌پوش نمی‌شود حتی نفرات شاخص
هیچ کمانداری بدون انتخابی ملی‌پوش نمی‌شود حتی نفرات شاخص

هشدار سرمربی تیم ملی:

هیچ کمانداری بدون انتخابی ملی‌پوش نمی‌شود حتی نفرات شاخص

سرمربی تیم ملی تیروکمان از برگزاری انتخابی تیم ملی در 27 و 28 مهر خبر داد.

 

مجید میررحیمی افزود: برای این که بتوانیم هر چه سریعتر وضعیت تیم ملی تیروکمان را مشخص کنیم، نخستین انتخابی تیم ملی بعد از بازیهای آسیایی جاکارتا در ۲۷ و ۲۸ مهر در سایت تیروکمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان برگزار خواهد شد. سعی کردیم در این انتخابی ورودی را که مبلغ ۸۰ هزار تومان برای هر کماندار بود حذف کنیم تا امکان حضور را برای همه فراهم کنیم تا بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی گفت: در این انتخابی ۸ نفر برتر مرحله مقدماتی که بتوانند رکورد ۶۴۵ امتیاز را بزنند و همچنین ۳ نفر برتر مرحله حذفی به تیم ملی دعوت خواهند شد. البته طبق قوانین و آیین نامه فدراسیون دو کماندار به صلاحدید سرمربی و نفرات برتر رنکینگ کشوری نیز به تیم ملی دعوت می‌شوند که این نفرات پس از شرکت در چند انتخابی درون اردویی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در نهایت ۵ نفر اصلی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان که خرداد سال آینده برای کسب سهمیه ۲۰۲۰ المپیک در هلند برگزار می‌شود، انتخاب خواهند شد که از این تعداد نیز تنها ۳ نفر در ریکرو زنان و ۳ نفر ریکرو مردان به مسابقات اعزام می‌شوند.

سرمربی تیم ملی تیروکمان با بیان این که در تیم ملی بر روی همه باز است و هیچ کمانداری بدون شرکت در انتخابی امکان راهیابی به تیم ملی ندارد، خاطرنشان کرد: برای این که بتوانیم در آینده به نتایج خوبی در ریکرو دست پیدا کنیم، سعی کردیم امکان حضور در تیم ملی را برای تمام افراد به طور یکسان فراهم کنیم تا بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کنیم بنابراین ضمانتی برای هیچ کمانداری که در گذشته صاحب عناوین در سطح آسیا و جام جهانی بودند، وجود ندارد و تمام کمانداران برای حضور در تیم ملی باید در انتخابی شرکت کنند تا امکان حضور دوباره داشته باشند.

وی در پایان افزود: هر چند شرایط بسیار سختی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در سال آینده داریم، اما امیدواریم با حمایت فدراسیون و با استفاده از تمام پتانسیل‌ بتوانیم تیم خوبی را برای مسابقات قهرمانی جهان آماده کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.