صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / لمپارد: مورینیو نیازی به تعریف ندارد/ در مربیگری مثل بچه هستم
لمپارد: مورینیو نیازی به تعریف ندارد/ در مربیگری مثل بچه هستم

لمپارد: مورینیو نیازی به تعریف ندارد/ در مربیگری مثل بچه هستم

سرمربی دربی کانتی از تقابل با مورینیو در جام حذفی سخن گفت و به تمجید از این مربی پرداخت.

فرانک لمپارد

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از اسکای اسپورت، در ادامه دیدارهای جام حذفی انگلیس، منچستریونایتد در اولین گام در حالی باید برابر دربی کانتی قرار گیرد که شیاطین سرخ فصل قبل نایب قهرمان این جام شدند.

هدایت دربی کانتی را فرانک لمپارد از شاگردان سابق مورینیو در چلسی بر عهده دارد. این مربی جوان درباره رویارویی با یونایتد و مورینیو گفت: به یاد دارم وقتی ۲۵ سالن سن داشتم مورینیو به دفتر باشگاه آمد و با اعتماد به نفس خاصی هدایت تیم را بر عهده گرفت. او نقش مهمی در پیشرفت فوتبالی من داشت و بازی من را بهتر کرد. کارنامه مورینیو گویای همه چیز است. او نیازی به تعریف و تمجید ندارد. قهرمانی ها و برتری ها و تیم های خوب زیادی در کارنامه او است. بی صبرانه منتظر تقابل با او هستم و مطمئن هستم این دیدار جذابی خواهد شد.

قانون رقابت های جام حذفی انگلیس تغییر کرده است و در صورتی که بازی ها در وقت قانونی مساوی شود مستقیم به ضربات خواهد رفت و مانند گذشته شاهد دیدارهای تکراری نخواهیم بود. 

لمپارد در ادامه گفت: واقعا دنیای عجیبی است. چه کسی فکر می کرد من یک روز برابر مورینیو قرار گیرم. کسی از آینده خبر ندارد و این دیدار برای من دیداری بسیار جذاب خواهد بود. البته من در دنیای مربیگری مثل بچه هستم. تازه کارم را شروع کردم و خیلی چیزها برای یادگیری وجود دارد.

یونایتد در شرایطی برابر دربی کانتی قرار می گیرد که مارکوس راشفورد آخرین جلسه محرومیت خود را سپری خواهد کرد و به احتمال زیاد دیگو دالوت و آندر هررا به ترکیب تیم مورینیو اضافه شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.