صفحه اصلی / استان ها / قم / تقویت دین و اخلاق در نوجوانی، آینده انسان را تضمین می‌کند
تقویت دین و اخلاق در نوجوانی، آینده انسان را تضمین می‌کند

آیت‌الله اعرافی:

تقویت دین و اخلاق در نوجوانی، آینده انسان را تضمین می‌کند

‌مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: تقویت دین و اخلاق در دوران نوجوانی آینده انسان را تضمین می کند.

اعرافی

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌، آیت الله علیرضا اعرافی رزو یکشنبه در آئین نواخته شدن زنگ نماز جماعت در دبیرستان شاهد نجمیه قم عنوان کرد: دوران نوجوانی بسیار دوران مهمی در زندگی به شمار می رود و دانش آموزان در سنی قرار دارند که می توانند تصویری روشن از آینده خود ترسیم کنند.

آیت‌الله اعرافی افزود: وقتی در نوجوانی و جوانی تصویری ناقص از خود داشته باشیم موفقیتی در انتظار ما نخواهد بود در حالی که با برنامه‌ریزی و تصویر صحیح از آینده می توان استعدادها را شکوفا کرد.

وی تصریح کرد: تقویت دین و اخلاق در دوران نوجوانی آینده انسان را تضمین می کند در این مقطع باید مراقبت‌های لازم صورت بگیرد تا بتوان به سعادت دست یافت.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور خاطرنشان کرد: یکی از عوامل مهم در رشد و تعالی انسان عبادت به درگاه معبود است. منظور از عبادت یک ظاهر خشک و قالب محدود و استاندارد شده نیست بلکه عبادت معرفت و شناخت واقعی نسبت به خدای متعال است.

آیت الله اعرافی گفت: جوانان باید فرصت های ناب زندگی را دریابند و دین و ارزش ها را در وجود خود احیاء کنند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: هر کشوری به واسطه پایداری و مقاومت در برابر دشمنان زنده است، از این رو باید فرهنگ مقاومت را به خوبی تبیین کنیم.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور تصریح کرد: بسیاری از مشکلات از طریق آموزش و پرورش و توجه به تعلیم و تربیت رفع می شود و این اهمیت آموزش و پرورش را در تربیت نسل ها نشان می دهد.

وی در مورد جایگاه قم در عرصه های علمی و دینی اظهار کرد: شهر قم می تواند به الگویی برای جهان تبدیل شود چرا که قم نور ایمان را به همه جهان منتشر می‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.