صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / اقدامات کور و مزورانه در راستای ایران‌هراسی و ایران‌ستیزی است
اقدامات کور و مزورانه در راستای ایران‌هراسی و ایران‌ستیزی است

حزب ندای ایرانیان:

اقدامات کور و مزورانه در راستای ایران‌هراسی و ایران‌ستیزی است

حزب ندای ایرانیان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: این حزب در کنار ملت و دولت ایران با تمامی وجود، مدافع تمامیت ارضی ایران خواهد ماند و در این راه آماده جان‌فشانی و جان‌نثاری است.

حزب ندای ایرانیان

به گزارش کسب و کار نیوز،‌ متن این بیانیه به شرح زیر است:

سی وهفت سال قبل دشمنان قسم خورده ملت ایران در جنگی تمام عیار اراده و عزم مصمم ملت بزرگ و نستوه ایران را آزمودند.در آن روزگار سخت و دشوار جبهه‌ایی گسترده از مرزهای شمال غرب کشور تا اعماق خلیج فارس علیه ملت ایران گشودند. برخی دشمنان با جنگ افزار، برخی دولتهای منطقه با ثروت و  برخی دیگر با حمایت های معنوی علیه ملت و کشور تازه آزادی یافته ای صف گشودند که دموکراسی و استقلال را در نتیجه انقلابی مردمی تجربه می‌کرد. آنروز رشادت، مقاومت، ایستادگی و شکوه استغنای ملت بزرگ و ژرف‌اندیش ایران بر همگان عیان گشت. در ارتفاعات صعب العبور غرب و سرزمین تفتیده در خون و شهادت جنوب ، مقاومت مردم عزیز  و زجر کشیده اهواز، آبادان، خرمشهر ، شادگان، سوسنگرد، دزفول و جای جای خوزستان همیشه قهرمان، حدیث ماندگار تاریخ مجاهدت های ملت ایران گشت. خوزستان مردانه ایستاد تا ایران ماندگار بماند . امروز جای تاسف است که  تروریستها در ۳۱ شهریور که نماد ایستادگی، مقاومت و شرف چنین ملتی است با اقدامی تروریستی پنجه بر رخسار مردم ایران کشیدند. اما دشمنان بدانند، این قبیل اقدامات کور و مزورانه که در راستای ایران‌هراسی و ایران‌ستیزی است هرگز در اراده مصمم چنین کشوری که مظهر ثبات، امنیت و حیات در دنیای اسلام و خاورمیانه است اثری نخواهد گذارد .

حزب ندای ایرانیان در کنار ملت و دولت ایران با تمامی وجود، مدافع  تمامیت ارضی ایران خواهد ماند و در این راه آماده جان‌فشانی و جان‌نثاری است. به شهیدان و خانواده هایشان افتخار کرده و بر روزهای بلند و پرشکوه و درخشان آینده ایران می‌بالد و وحدت تمام عیار را در این روزگار پر رمز و راز توصیه می‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.