صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا/ تیم ایران به نیمه نهایی و جهانی نرسید

رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا/ تیم ایران به نیمه نهایی و جهانی نرسید

تیم ملی هندبال ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند و با این وجود حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را از دست داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم هندبال نوجوانان ایران که در دور دوم مسابقات قهرمانی آسیا به یک تساوی مقابل عربستان و یک شکست برابر چین تایپه رسیده بود با شکست عربستان مقابل چین تایپه، به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها راه نیافت. این رقابت‌ها حکم کسب سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را داشت که نوجوانان ایران شانس حضور در این رقابت‌ها را هم از دست دادند.

پیش از این تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در مرحله گروهی به سه پیروزی در مقابل ژاپن، امارات و قطر رسیده بود. این تیم در دور دوم با عربستان و چین تایپه هم‌گروه بود که مقابل عربستان به تساوی رسیده بود و مقابل چین تایپه شکست خورده بود.

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در ادامه این مسابقه‌ها باید فردا دوشنبه ساعت ۱۴:۰۰ برای کسب رتبه پنجمی و ششمی به مصاف تیم هند برود.

تیم‌های عربستان،‌ چین‌تایپه، بحرین و ژاپن به دور نیمه نهایی این مسابقات رسیدند.

هشتمین دوره رقابت‌های هندبال نوجوانان آسیا در اردن در حال برگزاری است. چهار تیم برتر جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان سال ۲۰۱۹ را به دست خواهند آورد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.